گام محکم در معرفی مصالح و فناوری های صنعت ساختمان

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل میرمحمدسیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی درخصوص اعزام گروهی از اعضای نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به نمایشگاه بین‌المللی ساختمان باکو اظهار کرد: اعزام این گروه به نمایشگاه بین المللی باکو باهدف آشنایی اعضای سازمان با شرکت های معتبر فعال بین المللی در حوزه صنعت ساختمان انجام شد و تصمیم داریم ضمن هماهنگی بازدیدهای آتی از نمایشگاه های بین المللی، در اقدامی مشترک با صاحبان صنایع تولیدی حوزه ساختمان زمینه حضور و معرفی این شرکت ها در نمایشگاه های معتبر فراهم گردد.




میرمحمدسیدهاشمی از دیگر برنامه های گروه اعزامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان عنوان کرد و افزود: این دیدار در راستای معرفی ظرفیت های جامعه مهندسی و تسهیل شرایط حضور مهندسان ایرانی در جمهوری آذربایجان و بررسی و امکان صدور خدمات مهندسی شرکت های مهندسی در خلق بازارهای جدید و احیای اقتصاد صنعت ساختمان ایران برگزار شد.




رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اقدام مشترک سازمان های نظام مهندسی با شرکت های تولیدی و مهندسی و فعالان بخش های گوناگون صنعت ساختمان در معرفی توانمندی های صنعت ساختمان ضروری عنوان کرد و گفت: در معرفی مصالح و فناوری های صنعت ساختمان باید گام های مهم و تاثیر گذاری برداشته شود تا احیای بازار و ایجاد بستری مناسب و مفید برای سیر پیشرفت آن فراهم گردد.




رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ادامه داد: در سال های اخیر که حوزه اقتصاد مقاومتی بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته، توجه و معرفی صنایع وابسته به حوزه ساختمان می تواند موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور باشد و برای خروج اقتصاد کشور از رکود باید این بخش را توانمند کرد.




وی همچنین دیدار با رئیس کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان و مذاکره با فعالان بخش خصوصی جمهوری آذربایجان را از دیگر برنامه های گروه اعزامی عنوان کرد.




سیدهاشمی همچنین از همکاری مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل و اتاق مشترک ایران و آذربایجان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در اعزام گروه مهندسی استان قدردانی کرد.




شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی باکو از 26 لغایت 29مهرماه 96 برگزار گردید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استانتاسیساتساختمانمصالح
Comments (0)
Add Comment