گام بلند در راستای جهانی شدن

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات بسیار خوب و رعایت استانداردها در راستای جهانی شدن پالایشگاه تبریز گفت: توجه به صنایع پایین دستی، می‌تواند بستری برای توسعه بزرگ باشد که در این شرکت انجام گرفته است.


به گزارش روابط عمومی پالایشگاه تبریز، محمودزاده درباره یکپارچگی که در برنامه‌های راهبردی بین شرکت پالایش نفت تبریز و مجموعه هلدینگ نفت وگاز پارسیان وجود دارد، گفت: روند سرمایه‌گذاری در طرح‌های پالایشگاه تبریز همسویی با اهداف مجموعه هلدینگ دارد که این بسیار مهم است.


وی افزود: اینکه بخش قابل توجهی از تجهیزات طرح تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت تبریز از داخل تامین شده، کار بسیار ارزشمندی است. باید به این نکته توجه داشت که هر استانداردی هزینه دارد و باید سعی کنیم از بهینه ترین، کارآمد‌ترین و کم‌هزینه‌ترین آنها استفاده کنیم.


در ادامه مدیرعامل هلدینگ گروه گسترش نفت و گاز پارسیان نیز گفت: ضروری است دو شرکت پالایشگاه و پتروشیمی تبریز نسبت به پیگیری و انجام اقدامات مرتبط با موضوع سود آوری (Profitability)، برنامه‌های بهینه‌سازی (Improvement) و ارتقای سطح ایمنی اهتمام و تا پایان آذر نسبت به ارسال گزارش‌ها به هلدینگ اقدام کنند.







انتهای خبر

برندتاسیساتجهانپتروشیمی
Comments (0)
Add Comment