گاز گلستان شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،  مدیر عامل شرکت گاز گلستان با اشاره به گازرسانی به 752روستا، گفت: در استان 900 روستا امکان گازرسانی دارند که هم اینک 100روستا در برنامه اجرایی گازرسانی هستند و 48 روستای نیز سال بعد در برنامه قرار می گیرند.





48 روستای گلستان در انتظار گازرسانی

 

 

صفرعلی جمال لیوانی در آیین بهره برداری از طرح گاز رسانی روستای گردشگری و سیاحتی زیارت گرگان افزود: از تعداد 993 روستای موجود استان به روستاهایی که کمتر از 20 خانوار جمعیت دارند و همچنین روستاهایی که در طرح جابه‌جایی هستند، امکان گازرسانی وجود ندارد.

 

 

 

 

وی در خصوص طرح گازرسانی به روستای زیارت گرگان افزود: برای گازرسانی به این روستا 22 کیلومتر شبکه اجرا و حدود 70 میلیارد ریال هزینه شده است، ضمن اینکه تاکنون 10 علمک در این روستا نصب و تا 2 ماه آینده تمامی علمک‌ها نصب می‌شود.

 

 

 

 

جمال لیوانی افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای زیارت، هم اینک تنها سه روستای کوهستانی شاهکوه‌ سفلی، شاهکوه‌ علیا و چهار باغ شهرستان گرگان گاز ندارند.

 

 

 

 

وی ادامه داد: فاصله این سه روستا با شهرستان شاهرود نزدیک تر است و با توجه به این که دریافت گاز از استان سمنان از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است، در حال رایزنی با مسوولان گاز این استان هستیم.

 

 

 

 

زیارت یکی از روستاهای کوهستانی شهرستان گرگان است که تا شهر گرگان 7 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

استان گلستان افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد که حدود نیمی از آنان در روستاها سکونت دارند.







انتهای خبر

تاسیساتدولت تدبیر و امیدگازرسانی
Comments (0)
Add Comment