گاز؛ قصه ای دنباله دار

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان این که برای اجرای این پروژه ها به ١٥ میلیارد دلار یا حدود ٦٠ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است به خبرنگار شانا گفت: به صورت میانگین باید سالانه ١٠ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شرکت انجام شود.





حسن منتظر تربتی افزود: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران هم اکنون حدود ١٢ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام دارد و براساس افق ١٤٠٠، سالانه ١٠ هزار میلیارد تومان پروژه جدید تعریف می کند.

 

 

 

وی با بیان این که امکان دستیابی به سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال از منابع داخلی وجود دارد، اعلام کرد: در راستای تحقق برنامه های تعریف شده راهی جز بهره گیری از سرمایه گذاریهای خارج شرکت از جمله بخش داخلی و خارجی نداریم تا بتوانیم نیازهای توسعه ای خود را تامین کنیم.

 

 

 

به گفته تربتی، این موضوع از جمله برنامه های اساسی شرکت به شمار می رود به همین دلیل توجه و تمرکز، به استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی معطوف شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران درباره نحوه جذب سرمایه های بخش خصوصی نیز گفت: جذب سرمایه بخش خصوصی فعالیتی مشترک میان شرکت ملی گاز ایران و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران است تا بتوانیم از سرمایه گذاران و تامین کنندگان مطمئن استفاده کنیم.






انتهای خبر

تاسیساتدولت تدبیر و امیدسرمایه گذاریگازرسانی
Comments (0)
Add Comment