کول های تلسکوپی به چاه میروند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125، طرح ابتکاری یک آتش نشان در سی و سومین جلسه تخصصی گروه راهبردی حوزه عملیات سازمان آتش نشانی تهران بحث و بررسی شد.



در این نشست تخصصی، طرح کول های فلزی تلسکوپی ویژه عملیات امداد و نجات در حوادث چاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب اعضای گروه رسید.

 

 

این طرح از طرف عباس فتحی از آتش نشانان با تجربه سازمان آتش نشانی تهران پیشنهاد شده بود که مقرر شد پس از انجام بررسی بیشتر، نتیجه کارشناسی آن برای تصمیم گیری نهایی به منظور تولید انبوه و افزودن آن به تجهیزات آتش نشانی به معاونت عملیات سازمان اعلام شود.

 

 

گفتنی است در حوادث چاه، ریزش دیواره چاه یکی از مشکلاتی است که جان آتش نشانان را به هنگام امدادرسانی و عملیات در عمق چاه تهدید می کند لذا ضروری است با تمهیداتی، ریزش خاک در داخل چاه مهار شود.




نیروهای آتش نشانی درحال حاضربرای انجام این کاراز انواع کول های موجود در ایستگاه های نجات استفاده می کنند که این تجهیزات در زمان بکارگیری دارای معایب و نواقصی است البته بنا به گفته سازنده و طراح، کول های جدید، عملکرد بهتر و سهل تری داشته و مشکلات موجود نیز برطرف خواهد شد.

 

 

گفتنی است این جلسه صبح امروز با حضور دبیر گروه های راهبردی و اعضای گروه راهبردی عملیات در ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی تهران تشکیل شد.






انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساتجلسهحادثهعملیات
Comments (0)
Add Comment