کنتورهای هوشمند آب و برق با قابلیت اندازه گیری دقیق

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت رهروان سپهر اندیشه با تولید کنتورهای هوشمند آب و برق و جایگزین سازی با کنتورهای قدیمی، اندازه گیری دقیق‌تر میزان مصرف و مدیریت و کنترل بهینه منابع را در حوزه عمومی محقق می‌کند.





مدیرعامل شرکت دانش بنیان رهروان سپهر اندیشه، از توانمندی تولید کنتور هوشمند آب و برق خبر داد و گفت: با طراحی و توسعه ایده اندازه‏ گیری مصرف آب با روشی متفاوت و خلاقانه به عنوان هدف اصلی این شرکت، در نهایت به تولید کنتورهای هوشمند آب و برق، در ابعاد گوناگون منجر شد.





حسین نظربلند، با اشاره به تولید صنعتی محصولی متمایز از کنتورهای موجود گفت: ضمن نیازسنجی بازار داخلی و بین المللی، با تکیه بر مهارت‌‏های فنی و مهندسی، تلاش کردیم محصولی قابل اطمینان و کارا برای نظارت و مدیریت منابع آب زیرزمینی تولید شود.





وی با بیان این که شرکت رهروان سپهر اندیشه در حال حاضر تولید کننده انحصاری کنتور هوشمند آب و برق در دنیا و پیشرو تکنولوژی کنتور الکترونیکی دیجیتال در ایران است، افزود: ضمن تولید کنتورها در دو نوع آب و برق، نرم‌افزارها و ضمائم مرتبط با این تجهیزات نیز تولید می‌شود.






این فعال فناور، به تولید کنتورهای هوشمند آب و برق در سه مدل IWM12 ،IWEM205 و IWEM20 اشاره کرد و افزود: کنتور هوشمند آب و برق،‌ یک کنتور دیجیتال چند منظوره است که در ضمن اندازه گیری و ثبت میزان برق مصرفی، پارامترهای دیگری نظیر حجم و دبی آب مصرفی را نیز پایش می‎کند.






نظربلند، با اشاره به تولید نسل جدید کنتورهای هوشمند آب و برق هوشمند تحت عنوان SWEM گفت: کنتور هوشمند آب و برق (SWEM (Smart Water and Energy Meter نسل جدیدی از کنتورهای هوشمند (IWEM (Intelligent Water and Energy Meter محسوب می‌شود که قابلیت ارائه اطلاعات لحظه‎ای را دارد که به کمک آن می‎توان تصویر دقیقی از میزان آب و برق مصرفی در تمام طول شبانه روز به دست آورد؛ همچنین کنتور الکترونیکی سه فاز SWEM شامل واسط‎های مخابراتی و الگوریتم اندازه گیری هوشمند است.







انتهای خبر

آببرقتاسیساتهوشمند
Comments (0)
Add Comment