کمیسیون ماده ۱۰۰ پس از ۴۳ سال بازنگری می‌شود

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در تازه ترین سفر استانی خود به خراسان جنوبی رفت تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا شود

احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استقبال رئیس و هیات رئیسه سازمان وارد خراسان جنوبی شد تا از نزدیک با مشکلات و مطالبات مهندسان این استان آشنا شود.

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این سفر استانی ضمن دیدار و گفتگو با استاندار و معاون استاندار و همچنین تعدادی از مهندسین پیشکسوت، در جلسه با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی حضور یافت و سپس به مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات اعضای هشتمین دوره هیات‌مدیره‌ و بازرسان سازمان رفت.
مهندس خرم همچنین در پایان این سفر استانی به گفتگو با رسانه های استان جنوبی پرداخت.
مهندس خرم از بازنگری کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها پس از ۴۳ سال خبر داد و افزود: طرح بازنگری این ماده در کمیسیون دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
وی از استانداردسازی و زیباسازی معابر و بلوک‌گذاری بلوارهای شهر بیرجند اظهار رضایت‌مندی کرد و خواستار راه‌اندازی کمیته تخصصی بومی‌سازی مسکن متناسب با فرهنگ مردم و کویری بودن منطقه در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی شد.
در این سفر استانی دکتر طاهر کیافر عضو هیات رییسه، مهندس سیف الله علی نیا امین مالی، دکتر سیدرضا سرافرازی عضو شورای مرکزی و مهندس کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از همراهان مهندس خرم بودند.
شهردارینظام مهندسی ساختمانکمیسیون ماده 100
Comments (0)
Add Comment