کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه‌ای

به گزارش تاسیسات نیوز، کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه‌ای روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه با حضور دکتر جواهری و دکتر شیبانی اصل در محل شورای مرکزی برگزار شد.


در ابتدای جلسه مهندس اسماعیلیان رییس کمیسیون ضمن خوش آمد گویی به اعضا حاضر در جلسه عنوان نمود کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پایش اخلاق حرفه‌ای در ابتدای شروع به کار شورای هفتم با هدف تهیه نظامنامه مربوطه شکل گرفت و به منظور وحدت رویه در استان‌ها به استناد بند ف ماده ۱۱۴ آیین نامه اجرایی تهیه نظام نامه مربوطه را در دستور کار کمیسیون قرار داد .


وی در ادامه عنوان نمود از آنجاییکه در بسیاری از استان‌ها کارگروه‌های اخلاق حرفه‌ای قبلاً شکل گرفته است ضرورت همسان‌سازی این موضوع مورد تاکید است.


دکتر شیبانی اصل باتاکید نمودن بر ميثاق مهندسان در رعايت اخلاق مهندسي و حفظ حيثیت و شرافت حرفه اي اظهار داشت :تقویت ترويج اخلاق مهندسي و مسئوليت پذيري مدني مهندسان ، تقويت وجدان حرفه اي در بين مهندسان ، احترام به تخصص همكاران و ايجاد تعامل سازنده بين آنان ، اقدام در راستای نهاديه نمودن «اخلاق حرفه اي در مهندسي ساختمان» و در جهت اعتلاي رفتار حرفه اي اعضاء و افزايش ميزان تقيد اعضا به اصول اخلاقي حرفه مهندسي در اولویت همه کارها قرار دارد.


در ادامه مهندس مقومی دبیر کمیسیون به عملکرد کمیسیون اشاره و پس از تبادل نظر با دکتر شیبانی اصل و دکتر جواهری و اعضای کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ایی نظامنامه نحوه تشکیل واداره جلسات کارگروه ترویج و پایش اخلاق حرفه ایی مصوب گردید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

اجتماعیاخلاقتاسیساتکمیسیون
Comments (0)
Add Comment