کمکی از جنس آسایش

روح اله واصف

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه می کنید سرمقاله شماره 180 هفته نامه تاسیسات نیوز می باشد.


همکاران عزیز سلام و خداقوت


پس از حادثه زلزله ویرانگر، آنچه نگرانیها را افزوده است گرمایش چادرها و کانکسها است و استفاده از بخاریهای نفتی بحرانی دیگر را رقم میزند. چه شبهایی که سرما به استخوان میزند و چه چشمهایی که شاید صبح… خدا نکند !

 

فکر میکنم بتوان با کمی تلاش و همت این سرما را راحتتر گذراند. میتوان موتورخانه گرمایشی سادهای به راه انداخت و به تمام چادرها و کانکسها یک رادیاتور ده پره داد. با همت عالی شرکتهای تولیدکننده تاسیساتی که عمرشان دراز باد تأمین دیگها و پمپها و رادیاتورها و لولهها بسیار ساده است.


بسیاری از پیمانکاران عزیز هم هستند که حاضرند چند روزی به کمک بیایند. تنها نگرانی این است که نمیدانیم این ایده را به چه کسی بگوییم. اکنون میدانیم که در بهترین وضعیت تمامی چادرنشینان به کانکس منتقل خواهند شد و تا پاییز و یا حتی زمستان سال بعد هم به خانه جدید نخواهند رفت. پس این مشکل را باید چارهای طولانی اندیشید که هنوز در پاییزیم.

 

آنچه اکنون میخوانید نه یک سخن سردبیر و نه یک نوشته دلی است که دردمندانه متنی است برای آنکه شاید یکی از مدیران و یا خوانندگان کاربلد آن را بخواند و فقط ما را به تصمیم سازان اصلی متصل کند. تأمین کالا و اجرا و حمل ونقل همه ساده و شدنی است زیرا میدانم جامعه تاسیساتی ما را قلبی بزرگ است و روحی سرشار از عطوفت.

 

موتورخانه پیشنهادی ما قابل استفاده پس از اسکان کامل این عزیزان نیز هست. میتوان رادیاتورها را به خانهها برد و این موتورخانه برای یک محله کافی خواهد بود. شاید کمکی باشد برای راهاندازی همیشگی چنین موتورخانههای محلیای در تمام ایران.

 

دردمندانه خواهش مرا بپذیرید و در تلفن خود جستجوی کوچکی بکنید.شاید یک تلفن ما را به مدیران مرتبط وصل کند. ما خالقان آسایش نباید بگذاریم تنی که از زیر آوار بیرون آمده است چنین بیگناه و ساده به زیر خاک برود.
منتظر لطف شما هستم.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتنشریهیادداشت
Comments (0)
Add Comment