کتابخانه مشارکتی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی و نوسازی راه‌اندازی می‌شود

امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی تفاهمنامه همکاری امضا کرد که بر اساس آن مقرر شد کتابخانه مشارکتی راه‌اندازی شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری، این تفاهمنامه با موضوع مشارکت سازمان و دانشگاه در راه‌اندازی و اداره کتابخانه مشارکتی در محل دانشگاه به امضا رسید.

 

این تفاهم‌نامه با حضور محمد دکامئی، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ذبیح الله زارع، نماینده مدیر عامل و مدیر اجرایی دانشگاه به امضا رسید و مقرر شد، طی فرآیند سه ساله همکاری کتابخانه به منابع تخصصی معماری و شهرسازی تجهیز شود، کتابخانه دانشگاه به شبکه کتابخانه‌های سازمان (tilib.ir) متصل شود و نشریات و مجلات مورد نیاز از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تهیه و تامین شوند. در برابر این اقدامات، امکان استفاده از همه خدمات موجود برای اعضای شبکه کتابخانه‌های سازمان و دانشگاه فراهم خواهد شد.

 

همچنین دو طرف برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متقابل فرهنگی، اطلاع رسانی و تبادل اخبار، برگزاری فعالیت‌های مشترک فرهنگی، ادبی و مسابقات کتابخوانی متعهد شدند.

 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیش از 80 کتابخانه در نظر دارد با افزایش کمی و کیفی مراکز، تنوع منابع و خدمات قابل ارایه در این کتابخانه‌ها در قالب تفاهم‌نامه، مشارکت و همکاری‌های فرهنگی با مرکز علمی، فرهنگی و اجتماعی به گسترش شبکه کتابخانه‌های زیرمجموعه خود و ارایه خدمات بهتر به شهروندان بپردازد.

پایان پیام/.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment