کاهش قیمت پکیج و رادیاتور با افزایش تولید و استفاده در خانه‌های نوساز

رییس اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع گفت قیمت آبگرمکن و بخاری به قیمت پکیج و رادیاتور نزدیک شده است و قیمت تمام شده پکیج و رادیاتور به دلیل تولید انبوه بسیار سرشکن و کاهش یافته است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  محمد باقر معتمد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: اصلی‌ترین جواز عرضه کالا، وجود خدمات پس از فروش، وجود قطعات جانبی با کیفیت و در حد نیاز و وجود تکنسین متخصص در واحد خدمات پس از فروش است.

 

وی ادامه داد: واردات و فروش کالا بدون پشتوانه، غیر‌قانونی است که در کنار آن واردات کالای با کیفیت و استاندارد عاملی برای رقابت بیش‌تر تولیدات ایرانی و آزادی انتخاب برای مشتریان را به دنبال دارد.

 

او با بیان این که بیشترین خرید مربوط به پکیج مستقل است، خاطر نشان کرد: فرهنگ خرید مردم نسبت به چند سال گذشته تغییر کرده و در زمان نیاز به محصولات گرمایشی خرید و نصب صورت می گیرد.

 

معتمد بیان کرد: بعد از جریانات اقتصادی سال 1391، قیمت محصولات آنچنان دستخوش تغییر نشده و عواملی همچون برتری حجم عرضه نسبت به تقاضا و بازار رقابتی بر این موضوع تاثیر گذار بوده است.

 

وی گفت: مواد اولیه رادیاتور و دیگ‌های فولادی کاملا داخلی است و 20 تا 30 درصد مواد اولیه پکیج و مشعل از طریق واردات تامین می‌شود.

 

رییس اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع یادآور شد: قیمت استفاده از آبگرمکن و بخاری به قیمت استفاده از پکیج و رادیاتور نزدیک شده است.

 

او خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده محصولات تولیدی به دلیل تولید انبوه بسیار سرشکن و کاهش یافته است و بیش تر خانه‌های نوساز از پکیج و رادیاتور استفاده می کنند.

پایان پیام /.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment