کاهش تلفات شرکت توزیع نیروی برق

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تلفات شرکت توزیع نیروی برق قزوین به 7/ 8 درصد کاهش یافته است.




سعید بهادیوند چگینی با اعلام خبر فوق افزود: در چهار سال اخیر در شرکت توزیع نیروی برق استان اقدامات موثری انجام شده که مهم‌ترین آنها عبارت است از کاهش تلفات شبکه توزیع از 9/ 6 درصد در سال ۹۱ به ۷/ ۸ درصد در مدت مشابه سال ۹۵ میانگین تلفات توزیع کشور 93/ 12 درصد است.





کاهش نرخ انرژی توزیع نشده از 82/ 0 درصد در سال ۹۱ به 58/ 0 درصد در مدت مشابه سال ۹۵، کاهش مدت زمان خاموشی از 2/ 1 دقیقه در روز به ازای هر مشترک در سال ۹۱ به کمتر از یک‌دقیقه در مدت مشابه سال ۹۵ از دیگر اقدامات بوده است.





وی در ادامه افزود: نصب و راه‌اندازی SOLARWIND برای مانیتورینگ شبکه کامپیوتری و تجهیزات آن، نصب ۱۳۰۰ کنتور هوشمند آب و برق برای چاه‌های کشاورزی، نصب ۱۴۰ کیلووات سیستم برق خورشیدی در مدارس و اداره‌های شرکت، راه‌اندازی سامانه مرکز تماس مشترکان (Contact Center)، راه‌اندازی کامل برنامه سرویس و تعمیرات پیشگیرانه در شرکت (PM)، انجام طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک بار به میزان 3/ 163 مگاوات با رشدی معادل ۱۵۰ درصد برنامه پیش‌بینی شده از دیگر اقدامات است.







انتهای خبر

برقتاسیساتتلفات
Comments (0)
Add Comment