کاهش اتلاف مواد غذایی با زنجیره سرد

به گزارش تاسیسات نیوز، یک نوع پرتغال نشانه هایی در مورد اینکه چگونه تبرید می تواند انتشارات کربن و نیز از دست رفتن غذا در زنجیره سرد را کاهش دهد فراهم می کند.

 

 

 

یک مطالعه آزمایشی روی kinnow – یک پرتقال هیبریدی- نشان داده است که سرمایه گذاری روی زنجیره سرد مخصوصاً پیش سرمایش و تجهیزات تبریدی انتقال می تواند اتلاف مواد غذایی را تا 76% و انتشار دی اکسید کربن را تا 16% کاهش دهد.

 

 

 

این مطالعه که توسط شرکت کریر انجام شده، حدی که تا آن زنجیره سردمی تواند به افزایش کیفیت، رسیدن و سوددهی کینو کمک کند را بررسی می کند. این میوه که غنی از ریزمغذی هاست و در منطقه پنجاب هند و پاکستان به وفور یافت می شود.


 

 

به همین دلیل برای هند که دومین تولیدکننده بزرگ میوه ها و سبزیجات در جهان است بسیار حیاتی است، چرا که به واسطه اتلاف 20-50 درصدی کل تولیداتش تنها 1.5% صادرات جهانی را در اختیار دارد.

 

 

 

 

این مطالعه چارچوب کلی برای پرورش دهندگان و توزیع کنندگان برای آنالیز سوددهی محصولات در زمان استفاده از زنجیره سرد ارایه می کند.

 

 

 

علاوه بر ارزش اقتصادی، این تحقیق مقدار کربن زنجیره تولید کینو را با و بدون تبرید مقایسه و تعیین کرد زنجیره سرد می تواند کاهش قابل توجهی در مقدار اثر کربن داشته باشد.






انتهای خبر

تاسیساتتبریدسرمایشمواد غذایی
Comments (0)
Add Comment