کاهش اتلاف انرژی با اصلاح تجهیزات مصرف گاز در سال ۹۳

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران از اجرای طرحهایی برای کاهش مصرف گاز در سال جاری خبر داد و گفت: اصلاح تجهیزات مصرف کننده گاز مهمترین راهکار برای کاهش مصرف گاز است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، حسن منتظر تربتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با تاکید بر این که مسئله مدیریت مصرف مسئله مهمی است گفت: شرکت ملی گاز سعی کرده است، امسال علاوه بر مباحث تولید مسئله مدیریت مصرف را هم  در برنامه کاری خود قرار دهد.

 

وی با بیان این که نباید مصرف هر کجا رفت ما هم به دنبال آن برویم گفت: برای مدیریت مصرف با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت پروژه‌هایی تعریف شده است.

 

او در مورد طرح‌های کاهش مصرف مورد نظر توضیح داد: اصلاح تجهیزات مصرف کننده گاز مهمترین راهکار برای کاهش مصرف گاز است که ساخت بخاری‌هایی وتجهیزات موتورخانه با اتلاف انرژی پایین از جمله آن است.

 

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: توجه جدی به اجرای مبحث 19 ساختمان برای کاهش مصرف گاز در سال جاری نیز یکی دیگر از این راهکارهاست.

 

تربتی با اظهار اینکه فرهنگ سازی برای مصرف بهینه گاز یک بحث حاکمیتی است که موجب کاهش هزینه‌های دولت می‌شود گفت: علاوه بر شرکت ملی گاز ایران، سازمان صدا و سیما و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت نیز در بخش فرهنگ سازی مصرف گاز نقش دارند.

 

وی در مورد این که آیا شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برای طراحی کارت اعتباری انرژی ( کارت سهمیا) نظر شرکت ملی گاز ایران را هم  استعلام کرده است گفت: هیچ اطلاعی در مورد این کارت ندارم.

پایان پیام/.

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment