کالاهای اساسی ارزان از این سامانه عرضه می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تصویب تداوم توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در قالب سامانه «شهرزاد» خبر داد و گفت: شهروندان تهرانی ۴ کالای اساسی گوشت، مرغ، برنج و شکر را با قیمت مصوب از این سامانه خریداری کنند.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمد علی مهری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران اظهار کرد: در این جلسه کاهش قیمت گوشت گوسفندی و لاستیک مورد بررسی قرار گرفت.
وی در تشریح جزئیات کاهش قیمت‌ها با بیان اینکه در حوزه گوشت گوسفندی کاهش بیش از ۱۰ درصدی داشته ایم، گفت: این نزول قیمت طی هفته‌های آینده تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت و قیمت این کالا به تعادل خواهد رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران به کاهش قیمت لاستیک نیز اشاره کرد و افزود: باید اعلام کنیم که در حال حاضر قیمت لاستیک در بازار با قیمت مصوب برابری می‌کند.
وی در ادامه از بررسی و تصویب توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در قالب سامانه «شهرزاد» خبر داد و بیان کرد: این اقدام در شهر تهران در حال اجرا می‌باشد که در این جلسه تداوم این فرآیند مورد تصویب قرار گرفت.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیمهری اظهار کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند با درج کد ملی سرپرست خانوار در سامانه «شهرزاد» کالاهای اساسی و تنظیم بازاری مثل گوشت، مرغ، برنج و شکر را با قیمت مصوب از این سامانه خریداری کنند.
سامانه شهرزاد و کالاهای اساسیکالاهای اساسیکالاهای ساسای ارزان
Comments (0)
Add Comment