کارگران را زیر خروارها خاک دفن کرد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، در این حادثه یک کارگر زیر خروارها خاک در چاه جان داد و کارگر دیگر زخمی و راهی بیمارستان شد.

 

 

به دنبال درخواست کمک شهروندان ازسامانه 125 بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 75 به همراه دو گروه امداد و نجات 10 و 12  به میدان هروی، خیابان شمس آباد روانه شدند.

 

 

محمود شادکی مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در مورد این حادثه گفت: در قسمت حیاط یک ساختمان دو طبقه مسکونی قدیمی ساز دو کارگر در حال حفر چاه بودند که ناگهان در عمق چهار متری، دیواره چاه تخریب شده و یکی از کارگران به طور کامل و همچنین قسمتی از بدن کارگر دیگر زیر خروارها خاک مدفون شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه محل ریزش خاک روی کارگرها کاملاً سست بود و هر لحظه امکان فرو رفتن کامل کارگر دوم به داخل چاه و دفن شدن در زیر خاک وجود داشت، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند و با احتیاط کامل یکی از کارگران(حدوداً 37 ساله) که دچار آسیب دیدگی نیز شده بود را از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 

 

شادکی اضافه کرد: تلاش برای نجات کارگر دوم ادامه پیدا کرد و سرانجام آتش نشانان پس از یک عملیات طاقت فرسا، کارگر دیگر را از چاه خارج کردند که متأسفانه با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد این کارگر حدوداً 60 ساله در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

 

 

 

وی تصریح کرد: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساتحادثهچاه
Comments (0)
Add Comment