چیلرهای ایتالیایی در استادیوم

به گزارش تاسیسات نیوز، دور نهایی مسابقات جام ملت های اروپا در فرانسه با حضور 24 تیم در 10 مرحله برگزار می شود که شرکت Climaveneta– یک شرکت ایتالیایی سازنده چیلر- هم با نصب دستگاه های چیلر خود در سه استادیوم بزرگ فرانسه به نوعی در این مسابقات حضور دارد. 





Nouveau Stade de Bordeaux یک استادیوم چندمنظوره نسل جدید است که با ظرفیت 42000 نفر به ورزش و فرهنگ اختصاص یافته و با بهره گیری از دو دستگاه Climaveneta می تواند بهترین دما و رطوبت داخلی را فراهم کرده و مصرف انرژی و در نتیجه هزینه های بهره برداری را کاهش دهد. یک پمپ حرارتی برگشت پذیر NECS-N/CA 2416 و یک دستگاه چندمنظوره NECS-Q/CA 1816 بیشترین آسایش را با بالاترین راندمان انرژی در استادیومی پیشرو برای حضار تامین می کند.

 

 

 

 

Allianz Riviera در نیس در سال 2013 افتتاح شده و بعد از آن میزبان مسابقات خانگی تیم نیس بوده است. تهویه مطبوع این استادیوم 35000 نفری که موزه ورزش نیز در آن واقع شده با یک پمپ حرارتی چندمنظوره Climaveneta NECS-CQ / B / S 0704 تامین می شود.

 

 

 

از سویی دیگر در پاریس، Parc des Princes در 1972 اما با طرح پیشرفته ای که حتی امروز هم مدرن به نظر می رسد افتتاح شد. سازه این استادیوم که گنجایش 48500 نفر را دارد نوآوری های جدیدی شامل نصب 2 پمپ حرارتی چندمنظوره ERACS2-Q / SL-CA در 2622 برای تهویه مطبوع فضاهای بسته هم تابستان و هم زمستان و تولید آب گرم بهداشتی برای ظرفیت سرمایش 1194 کیلووات و ظرفیت گرمایش 1214 کیلووات را در بر می گیرد.







انتهای خبر

اروپاتاسیساتفوتبالپمپچیلر
Comments (0)
Add Comment