وبینار پیوند علوم پایه با مهندسی و علوم پزشکی

 

پنجمین دوره مدرسه ملی زیست‌فناوری از امروز، ۲۷ تیر ماه آغاز به کار می‌کند و تا ۳ شهریورماه ادامه دارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، پنجمین دوره  مدرسه ملی زیست‌فناوری، ۳۲ وبینار در پنج هفته متوالی دارد که در سه­‌شنبه­‌های طلایی مدرسه، دو وبینار آن برگزار می­ شود.
ساعت برگزاری وبینارهای پنجمین دوره مدرسه زیست­ فناوری، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر است.
محورهای پنجمین دوره مدرسه ملی زیست‌­فناوری شامل بیوتکنولوژی صنعت و محیط زیست، بیوتکنولوژی پزشکی و دارویی، بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی غذایی، بیوتکنولوژی حیوانی، بیوتکنولوژی گیاهی و بیوتکنولوژی دریا است.
دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم پزشکی و درمان و داروسازی، علوم کشاورزی و دامداری، علوم مهندسی و انرژی و هوش مصنوعی و علوم تغذیه و … می‌توانند با شرکت در این وبینارهای رایگان مدرسه با کاربردها و فناوری‌های به‌­روز علوم و صنایع رشته تحصیلی خود در حوزه زیست‌فناوری آشنا شوند.
به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، ستاد توسعه زیست­‌فناوری از تابستان ۱۴۰۱ در راستای افزایش مهارت‌آموزی دانشجویان و دانش‌­آموختگان رشته‌های تحصیلی مرتبط با زیست­ فناوری و آشنایی آنان با فناوری‌های به‌روز و دانش کاربردی در صنایع و کسب و کارهای مرتبط، اقدام به برگزاری مدرسه ملی زیست­ فناوری کرده است.
 از اهداف دیگر برگزاری این مدرسه، نزدیک شدن و هم‌­افزایی بیشتر دانشجویان و فارغ‌­التحصیلان علوم پایه و زیستی با رشته­‌های مهندسی و فنی است.
این مدرسه تا دوره چهارم خود توانست بیش از ۳۵ هزار مخاطب علاقه‌مند به رشته‌های زیست‌فناوری و علوم زیستی، علوم پایه و فنی مهندسی را به خود جذب کند. همچنین در چهارمین دوره مدرسه ملی ­زیست‌فناوری که در اردیبهشت­ ماه برگزار شد، باشگاه دانشجویی ستاد توسعه زیست‌فناوری، میزبان بیش از هشت هزار و ۳۰۰ مخاطب علاقه‌مند به حوزه زیست­ فناوری بود.
علوم پایهعلوم پزشکیمهندسیوبینار
Comments (0)
Add Comment