پیشنهادات جدید درباره انتخابات نظام مهندسی به وزیر جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، چند موضوع با اهمیت پیش‌روی سازمان همچون انتخابات هیأت مدیره‌های سازمان استان‌ها و نحوه تعامل با وزیر جدید راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدا پایش وضعیت انتخابات نظام مهندسی در استان‌ها مورد بحث قرار گرفت و بررسی‌های لازم در مورد کاندیداها و کمکی که می‌توان در این زمینه انجام داد، مطرح شد.
در ادامه، با توجه به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر فرزانه صادق به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی؛ پیشنهاداتی در خصوص نحوه تعامل و همکاری با وزیر جدید در حوزه شهرسازی مطرح و مقرر شد این پیشنهادات به صورت مکتوب و از طریق رئیس سازمان به وزارتخانه ارسال شود.
دستور جلسه بعدی ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله گروه شهرسازی توسط کارشناس گروه معصومه فتحعلیان ارائه شد. همچنین برنامه‌ریزی برای جلسات آتی در سال آینده انجام گرفت. احتمال برگزاری چند جلسه (از جمله جلسه‌ای که در استان قم به‌دلیل افزایش گرما و قطعی‌ها مکرر کنسل شد) در برخی از استان‌ها نیز مطرح شد و احتمال برگزاری آن در آینده مورد بحث قرار گرفت.
در پایان مباحث و ابلاغیه‌های شهرسازی از مبحث مقررات ملی،  بررسی و پیگیری شد.
انتخابات نظام مهندسی ساختمانتعامل وزارت راه و نظام مهندسی ساختماننظام مهندسی ساختمانگزارش عملکرد گروه شهرسازی نظام مهنندسی ساختمان
Comments (0)
Add Comment