پیام مهندس خرم به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در آستانه فرا رسیدن بهار  و تجدید حیات طبیعت ، پیام تبریکی فرستاد که در آن با ابراز خوشوقتی از انجام  رسالت حرفه ای و مسئولیت اجتماعی این نهاد در مواجهه با مشکلات و بحران های مختلف، با اتکا به دانایی و توانایی و تخصص مهندس های فرهیخته، برای همه آنها سالی خوب و موفق آرزو نموده است .
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مهندس خرم  در پیام خود همچنین از تلاش های ارزشمند  جامعه ایثارگر پزشکی و پرستاری، که در خط مقدم خدمت رسانی جانفشانی می‌کنند تجلیل و قدردانی نموده است.
 متن پیام چنین است:
“به نام خالق زیبایی ها”
فرا رسیدن نوروز باستانى را در طلیعه سال نو و شکوفایی بهار طبیعت خدمت مردم شریف ایران و اعضاء و کارکنان محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور صمیمانه تبریک و تهنیت مى گویم.
لازم است در آستانه سال جدید، از تلاش های ارزشمند خدمتگزاران نظام و جامعه ایثارگر پزشکی و پرستاری و همه عزیزانی که در خط مقدم خدمت رسانى، جان فشانی میکنند تجلیل و قدردانی نمایم و عزت و سلامتی و موفقیتشان را از پروردگار یکتا مسالت دارم.
سازمان نظام مهندسى ساختمان با سرمایه اجتماعی بیش از پانصد هزار عضو متخصص بعنوان یکی از نهادهای مدنی و معتبر در توسعه و زیرساخت های اجرایی کشور نقش آفرین بوده است و در راستای مسئولیت های اجتماعی و رسالت حرفه ای خود در مواجهه با مشکلات و بحران های مختلف، همیشه همراهی و مشارکت نموده است و با اتکا به دانایی و توانایی و تخصص شما مهندسان فرهیخته در راه خدمت رسانی، تعامل و ایجاد تحول، رشد و سازندگی و آبادانی و پیشرفت میهن عزیزمان همواره پیشگام و کوشا بوده است.
ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و کوشش شما بزرگواران در مسیر حق و حقیقت و عقلانیت و اعتلای کشور، سالی سرشار از خیر و برکت و تندرستی و سربلندی برای شما عزیزان و خانواده محترمتان از درگاه ایزد منان آرزومندم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
خرممهندسنظام مهندسی ساختمان کشورنوروزپیام نوروزی خرم
Comments (0)
Add Comment