پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت روز شهردار

به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجم اسفند روز شهردار، پیامی از سوی مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، خطاب به دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، انتشار یافت.

 به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز ،  احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در این پیام که در آن خطاب به وی و شهرداران سراسر کشور آمده است:
 باسلام و احترام
رشد و آبادانی و شکوفایی کشور عزیزمان همواره در گرو دانایی و توانایی تلاشگران و صاحب نظران و متخصصین و دلسوزان این مرز و بوم بوده است.
ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه حضرتعالی در عرصه مدیریت شهری در راستای دستیابی به شهر سالم و ایمن و زیبا و توسعه یافته و پویا و ارتقای سطح خدمت رسانی و تامین آسایش و رفاه و سلامت روانی و اجتماعی و فرهنگی و ساماندهى اقتصادى زندگى شهروندان، ضمن بزرگداشت سالروز شهادت سردار سرافراز شهید مهدی باکری، روز شهردار را خدمت جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید تعامل و همکاری بیشتر شهردار ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اصول فنی در مقاوم سازی اماکن و همیاری تخصصی و ویژه در مسائل ترافیکی و توسعه حمل و نقل عمومی و غیره ، موجبات ارتقای کیفیت و خدمات و افزایش پایدارى و عمر مفید ساختمان ها و جلب رضایت شهروندان را فراهم خواهد آورد.
از درگاه خداوند متعال تندرستی و موفقیت روز افزون شما را مسالت دارم.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
خرمروز شهرداروزیر کشورپیام خرم به شهردار
Comments (0)
Add Comment