پکیج گرمایشی جدید با نوآوری نوین

جوان مبتکر کاشمری با همکاری برادران دانش‌آموز خود موفق شد به منظور کاهش مصرف سوخت و افزایش گرما، «پکیج گرمایشی» جدید با کاربرد صنعتی و خانگی اختراع کند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، عمران خزایی فدافن جوان مبتکر کاشمری است که موفق شد به منظور کاهش مصرف سوخت و افزایش گرمادهی، «پکیج گرمایشی» با کاربرد صنعتی و خانگی اختراع کند. این پکیج گرمایشی می‌تواند هزینه سوخت و تجهیزات گرمایشی را به یک سوم کاهش دهد.

 

خزایی در این خصوص گفت: ایده اصلی این طرح سه سال پیش در حالی که سرمای بیش از حد فصل زمستان موجب افت فشار گاز در شهرستان ‌شد به ذهنم خطور کرد و به دنبال راهی بودم که مردم کمتر با قطعی گاز روبه‌رو شوند و بدین منظور ایده کلی ساخت پکیج گرمایشی را با همکاری پدر و برادرانم طراحی کردم.

 

وی افزود: این طرح می‌تواند یک سوله صنعتی را با کمترین تعداد پکیج و مصرف سوخت پایین به خوبی گرم کند و همیشه آب گرم را برای مصرف کنندگان مهیا سازد و مصرف کنندگان هیچ وقت با سردی هوا و یا آب سرد مواجه نشوند. این مخترع جوان کاشمری یادآور شد: استفاده از پکیج گرمایشی برای یک زیربنای 200 متری حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان برآورد می‌شود که در مقایسه با هزینه‌ دستگاه‌های مشابه داخلی و خارجی کمتر از یک سوم است.

 

 عمران خزایی فدافن متولد 1369 و دارای تحصیلات دیپلم است که بیشتر دانش خود را به صورت تجربی و نزد پدرش کسب کرده است . خزایی که به تازگی دیپلم گرفته است، دو برادر دانش‌آموز خود (مرتضی و محمد) را در این طرح سهیم می‌داند و امیدوار است با حمایت‌ نهادهای ذیربط بتواند اختراع خود را به تولید انبوه برساند.

 

این اختراع که مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران قرار گرفته دارای گواهی نامه ثبت اختراع است و دارای قابلیت‌های منحصر به فرد همچون جلوگیری از اتلاف انرژی است.

پایان پیام/.

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment