پيشرفت صنعت تاسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي در ايران

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی گفت: در سال های اخیر صنعت تاسیسات کشور رشد و توسعه قابل توجهی یافته و بهترین رقیب برای دیگر کشورهاست.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، عبدلکریم جلالی افزود : شرکت های حاضر در این نمایشگاه ، صنایع و تجهیزاتی عرضه کرده بودند که نشان دهنده پیشرفت های این بخش از صنعت کشور است.

وی از استقبال خوب بازدید کنندگان از نمایشگاه دوازدهم خبر داد و گفت : روزانه بیش از 50 هزار نفر از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بازدید کردند.

وی اضافه کرد : تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق تر ، سال آینده سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات را با شکوه تر برگزار کنیم. در این نمایشگاه بیش از 500 شرکت کننده داخلی و خارجی از ایران و 21 کشور جدیدترین و آخرین صنایع و تولیدات خود را ارائه کردند.

شرکت ها و نمایندگی هایی هم از فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه عصر امروز پایان یافت.

در چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، هشت هیئت تجاری و بازرگانی از عراق ، آذربایجان ، ترکیه ، افغانستان ، هند ، روسیه ، چین و سنگال از نمایشگاه بازدید کردند و برای تبادلات اقتصادی با شرکت ها ، اتحادیه ها و انجمن های ایرانی وارد مذاکره شدند.

پایان پیام/.

 

 

 

 

نانو، تاسیسات، مکانیک، سازه، موتورخانه، سردخانه، تبرید، سیستم، حرارتی، نمایشگاه، کنفرانس، آموزش
Comments (0)
Add Comment