پل جدید Lucky Knot

به گزارش تاسیسات نیوز، در حالی که معمولاً پل ها افراد را از نقطه A به B می برند، پل جدید Lucky Knot روی رودخانه Dragon King Harbour در استان چانگ شای چین بیشتر به حروف الفبا نزدیک می شوند. این متشکل از سه پیاده راه فولادی در هم بافته شده مواج است که به هر یکی از نقاطی که به زمین می رسد دسترسی دارد.

 

 

 

 

طول این پل عابر پیاده 185 متر (607 فوت) است و رشته ها و مارپیچ های متصل و در هم تنیده آن که تا ارتفاع 24 متری هم می رسد در نقاط مختلف از جمله مصب رودخانه، نزدیک جاده و در یک پارک به زمین می رسد.

 

 

 

 

هدف از شرکت معماران NEXT که طراح این پل بوده است، ایجاد یک فضای عمومی جدید و جذابیت برای یک منطقه در حال توسعه است و در ساخت آن از حلقه جاری Mobius و نیز هنر چینی الهام گرفته شده است. سبک و ساختار پل همچنین نماد خوشبختی و کامیابی است.

 

 

 

یکی از طراحان این سازه توضیح می دهد: «Lucky Knot فقط یک پل و یک سازه ساده که دو رودخانه را به هم وصل می کند نیست. موفقیت این طرح در تجلی فرهنگ در آن و واردکردن تاریخ، فناوری، هنر، نوآوری، معماری و منظره سازی به شمار می آید.

 

 

 

 

با قدم زدن رو یاین پل مردم می توانند از مناظر رودخانه Dragon King Harbour، دریاچه میکسی، چانگ شا و کوه های اطراف لذت ببرند. همچنین نور Led تعبیه شده جاذبه و نمای دور آن را تقویت می کند.






انتهای خبر

تاسیساترودخانهپل
Comments (0)
Add Comment