پروژکتور ضد انفجار در دانشگاه مراغه طراحی و ساخته شد

 

پروژکتور ضد انفجار در دانشگاه مراغه با 30 تا 70 درصد ارزانتر از مدل های مشابه خارجی طراحی و ساخته شد.


 



به گزارش تاسیسات نیوز ، این طرح در مدت دو سال از سوی دو محقق رشته پلیمر و الکترونیک طراحی و ساخته شده و هم اکنون به تولید انبوه رسیده و در بسیاری از شرکت های داخلی از جمله ایران خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.

 

شرکت تولید کننده این پروژکتور با کشورهایی از جمله عراق، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و امارات قرارداد صادرات امضا کرده است.

 

یکی از مخترعان پروژکتور ضد انفجار و عضو هیات علمی دانشگاه مراغه روز یک شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح دارای 100 نوع تنوع محصول بوده که در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سه سال گارانتی تعویض است.

 

حسین احمدی آغویه افزود: تمام تجهیزات، لوازم و طراحی این پروژکتور از جمله طراحی، ساخت و چاپ برد، چراغ و بدنه آن با مواد اولیه ایرانی طراحی و روانه بازار می شود.

 

وی مراحل ساخت این پروژکتور را شامل طراحی، چاپ برد، مونتاژ و آب بندی اعلام و یادآوری کرد: آب بندی این طرح با استفاده از مواد پلیمری داخلی انجام می شود.

 

پروژکتور ضد انفجار توسط حسین و اصغر احمدی آغویه در اداره ثبت اختراعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شماره 49451 به ثبت رسیده است.

 

احمدی آغویه ادامه داد: این پروژکتور بیشتر در واحدهای صنعتی کاربرد دارد.

 

هم اکنون حدود چهار هزار دانشجو در سه رشته دکتری، 26 رشته کارشناسی ارشد، 18 رشته کارشناسی پیوسته، دو رشته کارشناسی ناپیوسته و یک رشته کاردانی در دانشگاه مراغه تحصیل می کنند.

 

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

پایان پیام /.

پروژکتور-ضد-انفجار- دانشگاه-مراغه-طراحی
Comments (0)
Add Comment