پروژه های میلیاردی کلید میخورد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد: در هفته دولت امسال بالغ بر 600 میلیارد ریال طرح، در حوزه صنعت برق در حوزه این شرکت آماده بهره برداری است.

مهندس سید محمدحسن صحرائیان در خصوص برنامه های این شرکت برای هفته دولت امسال، گفت: علی رغم تمام محدودیت های موجود، طی سال جاری، اقدامات شاخصی در سطح جغرافیای تحت مدیریت این شرکت اجرا شده است.

صحرائیان با تاکید براینکه اقدامات شرکت توزیع برق شیراز، فعالیت های توسعه ای است، گفت: از دهه مبارک فجر سال 93 تاکنون، حدود 11 پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در سطح این شرکت اجرایی و آماده بهره برداری شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز اضافه کرد: توسعه شبکه های برقرسانی و احداث 333 دستگاه پست هوایی با هدف تامین برق 16 هزار مشترک جدید شهری و توسعه شبکه برقرسانی کشاورزی و احداث 320 دستگاه پست هوایی با هدف برقراری 320 انشعاب برق کشاورزی از جمله این طرح ها بوده است.

وی گفت: توسعه و اصلاح شبکه های برق روستایی برای اضافه شدن دو هزار و 800 مشترک جدید روستایی، توسعه شبکه برق رسانی به پروژه های مسکن مهر و تامین برق دو هزار و 100 مشترک جدید و احداث 42 دستگاه پست زمینی توزیع برق با هدف تامین برق چهار هزار و 500 مشترک جدید شهری در مجتمع های ساختمانی از دیگر اقدامات آماده بهره برداری در هفته دولت امسال است.

صحرائیان همچنین گفت: اجرای پروژه نصب 35 هزار و 500 دستگاه لوازم اندازه گیری، اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق موجود، بازسازی شبکه های فشار ضعیف و به طول 180 کیلومتر و احداث شبکه های روشنایی معابر، نیز از جمله طرح های آماده بهره برداری برای ایام هفته دولت خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: یکی از اقدامات مهم و موثر انجام شده، بازسازی سه دستگاه پست زمینی فرسوده بود که با هدف پیشگیری از بروز حوادث و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و پیشگیری از وقوع بحران، اجرایی شده است.

هشتم شهریور سال 1360 بر اثر انفجار در دفتر نخست وزیری که به وقوع پیوست رئیس جمهور محمدعلی رجائی و نخست‏ وزیر حجت‏ الاسلام دکتر محمدجواد باهنر به درجه‏ رفیع شهادت نائل آمدند که از دوم شهریور تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است .

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

انرژیبرقبهره برداریتاسیساتهفته دولتپروژه
Comments (0)
Add Comment