پاییز داغ تاسیساتی!

روح اله واصف

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه می کنید سرمقاله شماره 173 هفته نامه تاسیسات نیوز می باشد.

 

همکاران عزیز سلام و خدا قوت!

 

 

تا چند هفته دیگر چهارمین نمایشگاه بزرگ ایران آغاز می‌شود که نمایشگاه تاسیسات تهران است. این نمایشگاه که بعد از نمایشگاه‌های بزرگ نفت، ساختمان و صنعت غذا قرار دارد مهم‌ترین آوردگاه تاسیسات ایران است.





بسیاری از فروشندگان، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در این نمایشگاه حاضر می‌شوند تا برای آسایش انسان‌ها توانمندی خود را نشان دهند و سهمی از این بازار بزرگ برگیرند. ماه‌ها تلاش، دوندگی و میلیون‌ها تومان پول هزینه می‌شود تا همدیگر را ببینیم و از هم منتفع شویم.

 

 

 

 

در این آوردگاه بزرگ که بزرگ‌ترین گردهمایی مهندسان تاسیسات ایران است می‌توان از این فرصت مناسب بهره برد و اطلاعات مفید تخصصی گرفت. با محصولات قدیم و جدید آشنا شد و یک میان‌بر حرفه‌ای دلچسب را تجربه کرد. پس برای آن برنامه‌ریزی کنیم و حواسمان باشد که این فرصت سالی یک‌بار به دست می‌آید.

 

 

 

خوشبختانه برو بچه‌های تحریریه و خبر تاسیسات نیوز برای این رویداد برنامه‌ریزی مفصلی کرده‌اند. برای کسانی که می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند تا اوقات مفیدی داشته باشند. برای کسانی که می‌خواهند دیر نرسند و زود نیایند و حتی برای کسانی که نمی‌توانند بیایند. لحظه به لحظه با ما باشید و خبرهای این رویداد بزرگ را از تنها حامی رسانه‌ای برخط نمایشگاه دریافت کنید.

 

 

 

سایت تاسیسات نیوز، کانال خبری و تلویزیون تاسیسات لحظه به لحظه با شماست. شما هم برنامه‌های خود را مرتب کنید تا این چند روز مهم را از دست ندهید. از آنجایی که روز آغازین نمایشگاه چهارشنبه است، پیش‌بینی می‌شود روز خلوتی باشد. پس بهترین موقع برای بازدید است. زیرا همه غرفه داران با انرژی کامل آماده ارائه خدمات هستند.





روزهای پنج‌شنبه و جمعه بار پیک نمایشگاهی را خواهیم داشت. به‌ویژه جمعه که مهمانانی از شهرهای دیگر هم تشریف می‌آورند. بدیهی است در این روزها شلوغی پارکینگ و خیابان‌های اطراف و خود نمایشگاه را تجربه می‌کنیم. شنبه روز آخر است و آخرین فرصت برای بازدید. از حالا مرخصی، مسافرت و برنامه‌های خود را ردیف کنید.

 

 

 

ساعت خود را تنظیم کنیم: قرار ما سوم تا ششم آبان ماه نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات تهران.







انتهای خبر

تاسیساتنشریهیادداشت
Comments (0)
Add Comment