پایان کار نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان

بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با حضور مسئولان و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان توسط مهندس عسکری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان و جمعی از مسئولان کشوری و شهری افتتاح شد.
این نمایشگاه به مساحت ۴۷ هکتار و سالن اصلی بیش از ۱۶۰۰۰ متر مربع، استانداردترین نمایشگاهی است که در سطح کشور اجرا شده و شامل سالن اصلی، رجیستری، سالن کنفرانس، سالن انتظار، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران، محوطه باز نمایشگاهی، فضای سبز، اعلام و اطفاء حریق و تاسیسات زیربنایی با تکنولوژی روز دنیا است؛ همچنین امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مدرن در آن فراهم شده است.
برهمین اساس، بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان  و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آبان برگزار شد.
در این نمایشگاه بیش از ۸۰ شرکت‌ فعال در زمینه تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه، نما و پوشش‌های خارجی ساختمان، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، محصولات مرتبط با سبک‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان، مصالح اولیه ساختمانی و تولیدات مربوط به بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان حضور داشتند و محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان روز ۱۷ آبان ماه با اهدای لوح یادبود و قدردانی از  شرکت کنندگان در این نمایشگاه به کار خود پایان داد.
عسگرینظام مهندسی اصفهاننمایشگاهنمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهانپروتکل های بهداشتیکرونا
Comments (0)
Add Comment