وضعیت آب آشامیدنی شهر پرند چگونه است

به گزارش تاسیسات نیوز، روابط عمومی آبفای جنوب غرب تهران، با هدف جمع‌بندی و رفع باقیمانده مشکلات آب آشامیدنی شهر پرند، مدیرعامل آبفای جنوب غرب با معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد.






در این مراسم مدیرعامل آبفای جنوب غرب با ارائه گزارشی به تشریح آخرین وضعیت درخصوص اقدامات انجام شده در ارتباط با آب آشامیدنی و همچنین فاضلاب و تصفیه‌خانه پرند پرداخت. سیدمهدی موسوی افزود: عمده طرح‌های انتقال و توزیع آب آشامیدنی و همچنین خطوط جمع‌آوری و انتقال فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پرند عملیاتی شده است و بخش قابل‌توجهی از این طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.






وی ادامه داد: در مورد تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب و همچنین اتمام لوله‌گذاری و جمع‌آوری فاضلاب و مخازن ذخیره‌ای آب آشامیدنی همچنان بخش قابل‌توجهی از طرح‌ها نیمه‌تمام مانده که امیدواریم با تامین به‌موقع اعتبارات، این طرح‌ها نیز مطابق برنامه زمان‌بندی شده و مطالعات صورت گرفته در سال‌جاری به اتمام برسند.






معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته درخصوص آب آشامیدنی شهر پرند و تصفیه‌خانه این شهر، شرکت آب و فاضلاب استان تهران به‌ویژه آبفای جنوب غربی را از شرکت‌های فعال در زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست.






نریمان ضمن دستور مساعدت مالی به طرح‌های نیمه‌تمام افزود: لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن بازدید میدانی از اقدامات صورت‌گرفته و همچنین بررسی و اولویت‌بندی مشکلات مربوط به آب آشامیدنی و تصفیه‌خانه و فاضلاب شهر پرند، نسبت به رفع باقیمانده مشکلات برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اقدام شود.






انتهای خبر

آبآشامیدنیبحرانتاسیسات
Comments (0)
Add Comment