وزیر راه و شهرسازی می رود/ شایعه یا واقعیت؟

بنا به شنیده ها از گوشه و کنار، رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی می رود تا رئیسی در اندیشه فرد دیگری برای تحقق وعده ساختِ ۲ میلیون واحد مسکونی در کشور باشد.
به گزارش تاسیسات نیوز، رستم_قاسمی اگرچه خود را در قد و قواره ریاست جمهوری می‌دید اما به وزارت رسید. به کمتر از وزارت نفت هم راضی نبود و قدری طول کشید تا متوجه شود وزارت مسکن و شهرسازی را به او داده‌اند؛ موقعیتی که انگار برایش ماندنی نیست.
بر اساس این گزارش،  او رفتنی است و احتمالا تا همین چند ماه مانده به نوروز وزارتخانه را تحویل خواهد داد. دلیلش هم گویا بیماری سختی است که یکباره از راه رسیده و امکان ادامه فعالیت اجرایی آن هم در اندازه وزارت را از او گرفته است.
این گزارش حاکی است؛ خداحافظی رستم قاسمی دیر یا روز قعطی شده، رسانه‌ای و اجرایی می‌شود اما حرف این است که جایگزین او در دولت رئیسی کیست؟!
شنیده‌ها حاکی از آن است که #رئیسی #سعید_محمد را برای این کار در نظر گرفته است! تصمیمی که اگر مخالفت‌های گسترده بخشی از اصولگرایان با محمد را در نظر داشته‌ باشیم بسیار عجیب و قابل تامل به نظر خواهد رسید.
 انتخاب او با انتقاداتی از درون جریان اصولگرایی همراه خواهد بود و باید دید که رئیسی واقعا ریسک کرده و از چنین موقعیتی برای خود یک چالش جدید می‌سازد یا خیر؟
استعفای رستم قاسمیبیماری وزیر راه و شهرسازیجایگزین رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازیرستم قاسمیوزارت راه و شهرسازیوزیر راه و شهرسازی
Comments (0)
Add Comment