وزير نيرو: ادغام سازمان انرژي اتمي با وزارت نيرو در دولت مطرح نشده است

وزير نيرو مي گويد كه درباره ادغام سازمان انرژي اتمي با وزارت نيرو هيچ موضوعي در دولت مطرح نشده و در حال حاضر چنين تصميمي وجود ندارد.

 

 

 

 

  به گزارش تاسیسات نیوز در روزهاي اخير در محافل رسانه اي بحث ادغام سازمان انرژي اتمي با وزارت نيرو مطرح شده بود، موضوعي كه «حميد چيت چيان» روز چهارشنبه پس از پايان جلسه هيات دولت و در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا آن را رد كرد.

 

**وزارت نيرو براي پرداخت بدهي پيمانكاران تلاش خواهد كرد

وزير نيرو در ادامه ودر جمع خبرنگاران گفت كه مسئله بدهي اين وزارتخانه به پيمانكاران و بخش خصوصي از مسايلي است كه ما نسبت به آن نگراني داريم و در جهت پرداخت آن تلاش خواهيم كرد.

چيت چيان افزود: همچنين موضوع مديريت مصرف آب از مسايلي است كه به صورت فشرده بايد روي آن فعاليت كنيم چرا كه مديريت منابع ما در گرو مصرف صحيح آب به خصوص در بخش كشاورزي خواهد بود.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه در جلسه گذشته هيات دولت در خصوص درياچه اروميه تصميم گيري هايي انجام شد آيا تاكنون اقدامي در اين زمينه انجام شده است؟ اظهارداشت: در همين چند روز تمام طرح هايي را كه در گذشته در كارگروهي با مسووليت سازمان محيط زيست تهيه شده بود ، جمع آوري كرديم.

وي اظهارداشت: هفته آينده جلسه اي با موضوع بررسي مشكلات درياچه اروميه خواهيم داشت تا بتوانيم اقدامي را در اين زمينه انجام و نتيجه آن را به دولت اعلام كنيم.  

 

 پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment