ورود نظام مهندسی ساختمان به اجرای الزامات آبفا در هرمزگان

طی نشست مشترک آبفا و نظام مهندسی هرمزگان، تفاهم نامه‌ای امضاء شد تا ضمن نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب، رعایت الزامات مدیریت مصرف آب در ساختمانها الزامی شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، نشست مشترک رئیس سازمان و اعضای کمیسیون تخصصی مکانیک با  نمایندگان شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در خصوص راه اندازی بازرسی آبفا و پیاده سازی ضوابط و الزامات مدیریت مصرف تقاضا و مصرف آب در استان هرمزگان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی سازمان از بندرعباس، بر اساس شیوه نامه اجرایی و تفاهم نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب کلیه اماکن ، شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان با یکدیگر همکاری می کنند..
با انعقاد این تفاهم نامه، ضمن نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب، رعایت الزامات مدیریت مصرف آب در ساختمانها الزامی می شود.
این گزارش می افزاید: با توجه به اینکه استان هرمزگان در بحران کم آبی قرار گرفته است، قطعاً کنترل و مدیریت مصرف در منازل کمک شایانی به این موضوع و کاهش هدر رفت آب خواهد نمود.
در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان متولی امر ساخت و ساز با طراحی و نظارت مناسب بر اجرای اصولی تاسیسات مکانیکی در ساختمانها نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد نمود.
آبقاالزامات اجرایی استانداردتفاهم نامهنظام مهندسی ساختمانهرمزگان
Comments (0)
Add Comment