ورود مدعی العموم به منظور ایمن سازی آسانسور‌ های دولتی و خصوصی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از ورود مدعی العموم به منظور ایمن سازی آسانسور‌ ها خبر داد و گفت: طی سال گذشته از ۳۷۱ مورد از آسانسور‌ های دستگاه‌های اجرایی و مراکز اقامتی، تجاری، درمانی و آموزشی بازرسی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی  از ورود مدعی العموم به منظور ایمن سازی آسانسور‌ها خبر داد و عنوان کرد: با توجه به افزایش مرتفع سازی ساختمان‌ها و لزوم استفاده از آسانسور ‌های ایمن و دارای گواهی استاندارد در این ساختمان‌ها دادستانی از حیث حفظ سلامت عمومی جامعه به موضوع ورود کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی با تاکید بر لزوم استاندارسازی آسانسور‌ها با توجه به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، خاطرنشان کرد: بر این اساس دستگاه‌های ذی ربط موظف به پیگیری استانداردسازی آسانسور‌ های دولتی و خصوصی شدند.
درودی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از آسانسور ‌های دستگاه‌های اجرایی، مراکز اقامتی، تجاری، درمانی و آموزشی در سال ۹۸ عنوان کرد: طی سال گذشته مجموعا از ۳۷۱ مورد از آسانسور ‌های دستگاه‌های اجرایی، مراکز اقامتی، تجاری، درمانی و آموزشی بازرسی به عمل آمد.
وی در پایان تاکید کرد: داشتن جامعه سالم و پویا یکی از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه هر کشور است. برخورداری از بهداشت و سلامت یکی از حقوق مسلم فردی و اجتماعی است که در دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید شده است؛ در این راستا دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از باب حفظ سلامت مردم و پیگیری آن اقدامات لازم را صورت داده است.
آسانسورتامین ایمن سازی آسانسوزدادگستری مشهدورود مدعلی العموم برای ایمن سازی آسانسورها
Comments (0)
Add Comment