ورود غیرقانونی 10 میلیون تن HFC

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از سازندگان برتر یخچال ادعا کرده است حدود 10 میلیون تن HFC معادل CO2 در سال 2015 به صورت غیرقانونی وارد اروپا شده است. 





سال گذشته اولین سالی بود که اتحادیه اروپا قانون ممنوعیت استفاده از گاز F را اجرایی کرد و از مجموع 182.5 میلیون تن گاز F سهمیه ای را به شرکت های ثبت شده اختصاص داد.

 

 

 

 

هانی ول می گوید این مقدار بیشتر از چیزی است که به عنوان واردات غیرقانونی بیان می شود. پس مقدار غیرقانونی بیش از 5 درصد کل سهمیه و مثلا حدود 2500 تن R404A یا 7700 تن R134a است.





از سویی دیگر Chemours –یک تولیدکننده مبرد برتر دیگر- می گوید که نشانه هایی از واردات غیرقانونی ندیده است.

 

 

 

 

هانی ول می گوید گفته های وی بر اساس مخاسبات منابع موجود مثل داده های صادرات از چین و مقایسه آن با داده های EFCTC است.





هانی ول همچنین شنیده هایی از وجود شرکت های بدون سهمیه که اقدام به آوردن و عرضه برای فروش می کنند دارد.

 

 

 

 

مدیر بازاریابی محصولات فلوئوری هانی ول گفت: «از آنجایی که هانی ول یک فعال مهم در بازار است، ما از تخمین های خود از واردات بزرگ ترین فعالان استفاده می کنیم. این کار به ما عددی می دهد که نشان دهنده ماده ای است که نمی تواند به هیچ فعال بازاری اختصاص یابد در نتیجه باید خارج از سهمیه به بازار بیاید.

 

 

 

 

با این وجود مقیاس واقعی تجارت در مواد غیرقانونی می تواند بسیار بیشتر بوده و شامل همه محموله های تبریدی که به اروپا می آید می شود.

 

 

 

عدم کنترل

 

هانی ول نگرانی خود را در مورد آنچه عدم کنترل یا اجرا در گمرکات می خواند اعلام کرده است. به گفته آنها گسستگی بین قوانین و اجرای آن در سطح ملی وجود دارد و در حال حاضر سیستمی در جریان است که به مراجع گمرکی ملی اجازه می دهد کنترل کنند آیا واردکننده سهمیه دارد یا نه و آیا واردکننده ای که سهمیه دارد از مقدار واردات تعیین شده خود تجاوز کرده یا نه.

 

 

 

 

نگرانی ها در مورد پتانسیل واردات غیرقانونی برای Chemours هم هست. مدیر ارتباطات ارشد گفت: «نشانه هایی از واردات غیرقانونی وجود دارد. ما متعهد به حمایت از صنعت گاز F در اجرای موفق برنامه ها هستیم.»

 

 

 

برنامه فروش تاییدشده

 

 

هانی ول یک برنامه فروشندگان تاییدشده برای کمک به خریداران در اطمینان از اینکه مبردهای طبق مقررات استفاده می شود اجرا کرده است.

 

 

 

 

این برنامه بخشی از تلاش‌های مداوم هانی ول برای کمک به مشتریان برای اطمینان از این مسئله است که آن‌ها از مبردها و سایر مواد منطبق با مقررات جدید استفاده می‌کنند.





با خرید از یک فروشنده تأییدشده هانی ول، مشتریان می‌توانند از تجارت‌های خود در خطر تخلف از قانون با استفاده از یک مبرد غیرقانونی اجتناب کنند.





هانی ول به بالا بردن آگاهی از خطرات و پیامدهای قانونی استفاده از مبردهای غیرقانونی کمک کرده و از نزدیک با مراجع اتحادیه اروپا برای پیشگیری فعال از واردات غیرقانونی به بازار اتحادیه اروپا کار می‌کند.







انتهای خبر

تاسیساتتبریدتجارتقانون
Comments (0)
Add Comment