«واردات» ضامن ایجاد فضای رقابت در اقتصاد کشور است

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:مدیرعامل شرکت هایسنس واردات محصولات با کیفیت و کاهش نرخ هزینه های خدمات پس از فروش را شرط ماندگاری و ایجاد فضای رقابتی برای تولید داخل کشور در حوزه های مختلف از جمله صنعت تهویه و تاسیسات اعلام کرد.
صادقی مدیرعامل شرکت هایسنس ضمن اشاره به اینکه این واحد اقتصادی از سال ۸۳ مشغول به کار شده است گفت: این شرکت واردکننده محصولات برتر در صنعت تهویه محسوب می شود و همواره در صدد بودیم تا با واردات با محصولات با کیفیت به ایجاد فضای رقابتی در کشور کمک کنیم و در این راستا با بررسی جامع بازار جهانی این محصولات با گزینش محصولات با کیفیت نیاز مشتری و خریداران این محصولات را به هزینه کردن برای خدمات پس از فروش کاهش دادیم .
وی افزود: تغییرات نرخ ارز و برخی از قوانین علاوه بر اینکه در عرصه تولید به بخشهای مختلف صدمه وارد کرد، واردات محصولات مختلف که نیاز بازار نیز هست را با چالش مواجه ساخت و بسیاری از شرکتهای بزرگ تولیدکننده و واردکننده در این حوزه عرصه را خالی کردند و بازار محصولات تهویه و تاسیسات را با بحران مواجه ساختند اما ما در صدد بودیم در واردات محصولاتی که در توانِ تولیدِ داخل نیست نیاز کشور را در این زمینه رفع کنیم.
صادقی تاکید کرد: تولیدِ داخل بدون پشتوانه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی امکان پذیر نیست، هر چند واردات نیز از ارکان اصلی رشد اقتصادی و حضور در دایره تبادلات و تعاملات بین المللی به شمار می آید و در این راستا حتماً باید سازو کار مناسبی در این زمینه وجود داشته باشد.
به گفته وی انتخاب شرکتهای تولیدکننده محصولات در صنعت تاسیسات و تهویه و یقین از حضور در عرصه خدمات پس از فروش و حمایت خریداران از ارکان اصلی محصولات وارداتی است که باید در راستای حمایت از مشتریان ایرانی به آن توجه کرد.
صادقی مدیرعامل هایسنسفضای رقابتی وارداتواردات تجهیزات تاسیسات و صنعت تهویهکاهش نرخ هزینه های خدمات پس از فروش
Comments (0)
Add Comment