هیتینگ استادیوم یادگار امام (ره) تبریز

به گزارش تاسیسات نیوز، سامانه گرمایش از کف (هیتینگ) چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پس از 17 سال با تخصیص 20 میلیارد ریال راه اندازی می شود. 





جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بر این اساس اجرای سامانه گرمایش از کف، آبیاری هوشمند و تعویض چمن استادیوم از پنجم خرداد آغاز می شود و به مدت 90 روز ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

نظمی طرح یاد شده را جزء طرح ملی و مهم کشور و استان عنوان و اظهارکرد: پیمانکار این طرح مشخص شده و پیمانکار ایرانی همراه با 2 شرکت آلمانی مشاوره و اجرای آن را برعهده دارند که این 2 شرکت آلمانی در اجرای سامانه گرمایش از کف، آبیاری هوشمند و تعویض چمن از تخصصی ترین، بزرگترین و معتبرترین شرکت های جهان به شمار می روند.





این مقام مسئول افزود: به جهت سردسیر بودن منطقه آذربایجان و سرما در فصل زمستان استادیوم یادگار امام( ره) یکی از استادیوم های سبز آسیا و مورد تایید AFC است که میزبان شایسته ای در رقابت های فوتبال باشگاهی در سطح ملی و بین المللی بوده است.

 

 

 

وی گفت: پیمانکار این طرح ، دوره زمانی 90 روزه را برای اجرا و تحویل در نظر گرفته تا چمن های رولی وارد شده از کشور ترکیه با چمن 17 ساله قدیمی کنونی تعویض شده و سامانه گرمایش از کف، آبیاری هوشمند و تاسیسات موتورخانه ای نیز در این مدت نصب و آزمایش خواهد شد.

 

 

 

استادیوم فوتبال یادگار امام (ره) یکی از 14 مکان مجموعه دهکده ورزشی بزرگ تبریز است که با گنجایش 70 هزار نفر پس از ورزشگاه آزادی دومین استادیوم بزرگ ایران به شمار می رود.






انتهای خبر

تاسیساتهیتینگورزشگاهگرمایش
Comments (0)
Add Comment