هویت ما

مصطفی رحمانی

واحد خبری تاسیسات نیوز

17 مرداد روز خبرنگار است روز رسالت حقیقت است روز ارسال صادقانه پیام است اما نه تنها یک روز بلکه تمام روزهای بشری حاصل ثبت عکس و خبر است. چقدر با خود صادقیم؟ چقدر صاحب اندیشه‌ای آزاد هستیم؟ آیا 17 مرداد یا 19 آگوست باید از صاحبان خبر تقدیر شود یا اینکه همه روزها به تصویر آن‌ها احترام گذاشت؟!


پرت کردن میکروفن و هل دادن خبرنگار و بی‌احترامی و گفتن جمله تو غلط می‌کنی به او شایسته مقوله انسانیت نیست. این را باید دانست که او لحظه‌ای را ثبت می‌کند که تو در آن لحظه هستی نه چیز دیگری. ماهیت و هویت یک انسان صاحب خبر را چگونه درمی‌یابیم؟ چقدر برایش راه را باز می‌گذاریم تا حقیقت بیان شود؟!


وقتی بن‌بست‌ها باشد خیلی‌ها راه آسمان را بلد نیستند و پرواز را نیاموخته‌اند و همین می‌شود که خبرنگار و عکاس وارد هیاهویی غیر از ثبت لحظه‌های انسانی می‌شود و دروغ را جای صداقت انتخاب می‌کند.


میانه تابستان روز خبرنگار است آیا از گرمای وجودش لذت راست‌گویی را می‌چشیم یا خودش می‌شود گلوله آتش؟!


بیایید رسالت خود را که جز راه راستین نیست فراموش نکنیم.


امروز هفدهمین شماره سال جدید هفته‌نامه در هفدهم مرداد منتشر می‌شود. تقارن این عدد را به فال نیک می‌گیریم و مثل سنوات گذشته همواره در کنارتان هستیم و از شما جویا می‌شویم احوالتان را و به شما خبر می‌دهیم از سر درون.


تاسیسات نیوز پس از 6 سال به پختگی رسیده است و بجای اعداد منتشره بر حسب آمار بدنبال حقیقت بوده و هست و توانسته مخاطبانش را راضی نگه دارد و با انتشار اخبار راستین از ایران و جهان و تهیه گزارشات مفید از افراد بنام خود را به رسالتش نزدیک و نزدیک‌تر کند.


بعد از ایجاد پایگاه‌های مجازی و ایجاد تلویزیون تاسیسات اکنون می‌خواهیم رادیو تاسیسات را به شما معرفی کنیم. صدایی که تنها صدای ما نیست و صدای شما مدیران و کارآفرینان و مهندسان و بازاریان است.


پس اینبار مصمم‌تر از قبل با هم به مدیومی جدید می‌رویم و روزهای خوبی را می‌سازیم.






انتهای خبر

تاسیساتخبرنگاریادداشت
Comments (0)
Add Comment