هوای تمیز برای کارمندان چینی

به گزارش تاسیسات نیوز، بسیاری از شرکت های چینی دریافته اند که حقوق بالا، تشویق و احترام به کارکنان کافی نیست آنها باید برای حفظ کارمندان و کارایی بالاتر هوای تمیزتری برای انها فراهم کنند.

 

 

 

کیفیت هوا در شمال و شرق چین از جمله پکن و شانگهای پیوسته خراب تر می شود. شرکت ها مخصوصا چندملیتی ها که در این شهرها قرار دارند ده ها هزار دلار برای نصب فیلتراسیون هوا و وسایل کنترل آلودگی در دفاتر خود خرج می کنند.

 

 

 

شرکت تحقیقات بازار بین الملل سیستم های هوای پاک جدیدی در دفاتر پکن و شانگهای نصب کرده است. شرکت ممیزی پرایس واترهاوس و شرکت تبلیغاتی انگلیسی WPP Plc نیز همین کار را انجام داده اند.

 

 

 

یائو هوی، ساکن شانگهای، بعد از اینکه فهیمد اداره او بالاترین گروه آلودگی را دارد، تصمیم گرفته بعد از چهار ماه شرکت لوازم خانگی چین را ترک کند، می گوید: « اگر شرکتی مایل به کاهش آلودگی باشد، مسوولیت خود را نشان داده و رشد خوبی خواهد داشت.»

 

 

 

یک متخصص بازاریابی 24 ساله می گوید: «من باید به دنبال چیزی در بازاریابی باشم، اما محیط هوای پاک عامل مهمی باشد.

 

 

 

نرخ تغییر کارکنان برای چند ملیتی ها در چین نسبتا بالاست و آلودگی هوا به عنوان چالش اصلی در حفظ استعدادها در میان این شرکت ها به شمار می آید.

 

 

 

گزارشی که این ماه توسط جونز لاسال و شرکت نسخه های هوای داخل منتشر شده گفت 90% ساختمان های اداری در پکن با سیستم های فیلتراسیون فعلی کار خاصی درباره کاهش قابل توجه ذرات هوا انجام نمی دهند.

 

 

 

روز پنج شنبه سفارت ایالات متحده در پکن شاخص آلودگی را بالای 500 اعلام کرده است.

 

 

در شانگهای میزان آلودگی هوا این هفته از 300 فراتر رفته است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آب و هواآلودگیتاسیساتکیفیت
Comments (0)
Add Comment