همکاری نظام مهندسی لرستان با معاونت عمرانی استانداری استان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان تعامل موثر با معاونت عمرانی استانداری لرستان، شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی را از اولویت‌های این سازمان برشمرد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، حسین رضایی  در دیدار با استاندار لرستان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی لرستان دارای شش هزار عضو در رشته‌های هفت‌گانه است اظهار داشت: حدود یک سال است که از عمر هیئت مدیره دوره ششم این سازمان می گذرد که تا کنون اقدامات مختلفی را انجام داده است.

 

وی پیگیری طرح مجریان ذی صلاح و صدور شناسنامه فنی ساختمان به منظور استفاده از خدمات مهندسین و بهبود ساخت و ساز اصولی را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با اشاره به تشکیل کمیته کنترل مضاعف در سطح شهرستان خرم‌آباد علاوه‌بر کمیته کنترل ماده 25 گفت: همچنین فعال کردن کمیته های کنترل در سطح شهرستان‌های استان یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است.

 

رضایی به تدوین نظام نامه دفاتر نمایندگی نظام مهندسی و تعیین تعرفه خدمات مهندسی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختان استان اشاره و عنوان کرد: همچنین ایجاد تعامل مطلوب با استانداری لرستان و اداره کل راه و شهرسازی استان در دستور کار هیئت مدیره دوره ششم قرار دارد.

 

وی خواستار مساعدت و همکاری استانداری لرستان در ابعاد مختلف شد و عنوان کرد: در این راستا انتظار می رود که معاونت عمرانی استانداری لرستان، شهرداریها و اداره کل راه و شهرسازی در رابطه با اجرای طرح مجریان ذی صلاح همکاری لازم را با سازمان نظام مهندسی ساختمان داشته باشند.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان همچنین بر ضرورت همکاری مدیران در کمیته چهار نفره تصحیح تعرفه حق الزحمه خدمات مهندسی تاکید کرد و ادامه داد: همچنین انتظار می رود که شهرداری نیز در جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز و غیر اصولی با سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان همکاری لازم را داشته باشند.

 

رضایی ضمن اعلام آمادگی نظام مهندسی ساختمان لرستان در زمینه همکاری با استانداری و معاونت عمرانی استانداری ابراز امیدواری کرد که با توجه به سوابق درخشان استاندار لرستان در حوزه فعالیتهای عمرانی در استانهای مختلف کشور حضور ایشان در لرستان نیز منشا خدمات موثری باشد.

 

پایان پیام/.

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment