همزمان با پیک کرونا برگزار می شود/سه روز آزمون نظام مهندسی ساختمان

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: آزمون های نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان، تعیین صلاحیت معماران تجربی و کارشناسان ماده ۲۷ از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، مجتبی آراسته، اظهار کرد: آزمون نظام مهندسی در رشته های عمران، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی،‌ نقشه‌برداری و ترافیک در دو نوبت صبح و عصر با حضور یک هزار و ۳۷۶ داوطلب، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بنابراین استفاده داوطلبان از ماسک سه لایه معمولی و مواد ضد عفونی کننده شخصی در کل فرآیند آزمون اجباری است و توصیه  می شود، زیرانداز یا محافظ مناسب برای قرار دادن کتاب و جزوه ها بر روی آن و عدم تماس با زمین به همراه داشته باشند.
رییس اداره راه و شهرسازی کاشان تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از یکشنبه ۱۰ مرداد با مراجعه به سایت inbr.ir کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و برای اصلاح  مغایرت در روز سه شنبه ۱۲ مرداد همراه با برگ ثبت نام تأیید شده، پرینت کارت آزمون و تصویر آن به آدرس اعلام شده در لینک کارت ورود از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۳تا ۱۶ مراجعه کنند.
آراسته در مورد شیوه اجرای این آزمون، گفت: آزمون نظام‌ مهندسی یک آزمون جزوه باز است که معمولاً هر سال در دو نوبت برگزار می‌شود. این آزمون محدودیت و حد نصابی برای تعداد یا نمره قبولی ندارد و شرط قبولی آن کسب ۵۰ درصد نمره است که سؤالات به ‌صورت تستی بوده و نمره منفی هم دارد.
وی در مورد رشته های خاص آزمون نظام مهندسی گفت: این آزمون برای رشته‌های هفت‌گانه مربوط به ساختمان‌سازی و شهرسازی است که در هفت رشته و ۱۳ صلاحیت برگزار می‌شود که بعضی رشته‌ها در سه صلاحیت و برخی در یک صلاحیت برگزار می شود.
رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه سه، در شش رشته معماری و عمران (اجرا)، تاسیسات مکانیکی و برقی (نظارت و اجرا) صبح روز چهارشنبه ۱۳ مرداد و آزمون های معماری و عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک این گروه در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد برگزار خواهد شد.
وی افزود: آزمون ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان پایه در رشته های معماری، عمران، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، شهرسازی و نقشه برداری صبح روز  پنجشنبه ۱۴ مرداد برگزار خواهد شد.
آراسته اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه سه در رشته های شش گانه طراحی و اجرای گود، پی و سازه، معماری، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی (طراحی) و عمران (محاسبات) نیز در روز جمعه از ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد.
آزمون نظام مهندسیپروتکل های بهداشتیکاشانکرونا
Comments (0)
Add Comment