هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۸۱ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است. هفته نامه تاسیسات نیوز جزو نخستین مجله های اینترنتی در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته شامل آخرین اخبار و مطالب در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته همچنین از آخرین و تازه ترین اقدامات موسسه آموزشی کاشانه برای مهندسان اطلاع رسانی می کند. مطالب هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۸۱ شامل مطالب زیر می شود:
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۸۱ منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۸۱ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • روز جهانی تبرید
-روز جهانی تبرید امسال (WRO) با هزاران رویداد در سراسر جهان در چند روز آیندهعلاقه بی سابقه ای را ایجاد کرد.
  • به یخچال ها سلامی دوباره باید کرد
-سرآشپزها بخشی از شبکه Chest the Planet هستند که به برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد Ozon action و شورای جهانی زنچجیره غذایی سرد د ر کمپین Cooling Keeps Food Ftesj می پیوندند. هدف آن افزایش آگاهی از فناوری های خنک کننده است که از دست دادن مواد غذایی را کاهش می دهد و امنیت آب و هوا را ارتقا می دهد.
  • کشف ۱۱۰ تن مبرد در انهدام باند
-در عملیاتی که منجر به انهدام یک سازمان جنایتکار بزرگ در اسپانیا شد، بیست و هفت نفر دستگیر و ۱۱۰ تن مبرد کشف و ضبط شد، علاوه بر مبرد، ۳۶۴ هزار نفر یورو پول نقد، چندین خودروی مدل بالا، مقدار زیادی اسنا و … کشف شد.
  • پیشنهادات گاز اف غیرواقعی
-در میــان پیشــنهادهای بازنگــری منتشــر شــده در آوریــل، میــل بــه ممنوعیــت اســتفاده از HFC بــا GWP هــای ۱۵۰ یــا بیشــتر در سیســتم هــای تهویــه مطبــوع جدیــد سیســتم اســپلیت و پمــپ هــای حرارتــی بــا ظرفیــت نامــی تــا و شــامل ۱۲ کیلــو وات از ۱ ژانویــه ۲۰۲۷ اســت.
هفته نامه ۳۸۱ را از اینجا دانلود کنید
اشریدایکیندوره های آموزشی کاشانهروز جهانی تبریدقاچاق مبردلنوکس و پمپ های حرارتینظام مهندسی ساختماننگرانی هسته ایهفته نامه تاسیسات نیوزهفته نامه تاسیسات نیوز شماره 381پمپ حرارتیکریرگاز اف غیرواقعی
Comments (0)
Add Comment