هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۷۵ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است. هفته نامه تاسیسات نیوز جزو نخستین مجله های اینترنتی در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته شامل آخرین اخبار و مطالب در حوزه تاسیسات است. هفته نامه تاسیسات نیوز این هفته همچنین از آخرین و تازه ترین اقدامات موسسه آموزشی کاشانه برای مهندسان اطلاع رسانی می کند. مطالب هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۳۷۵ شامل مطالب زیر می شود:
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۷۵ منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۷۵ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • گزارش/هدف وجودی سازمان نظام مهندسی ساختمان
-سازمان نظام مهندسی یک نهاد خصوصی و غیردولتی است که برای ورود اعضای خود هر ساله آزمونی به عنوان آزمون ورودی به حرفه را برگزار می کند. آزمون نظام مهندسی آزمون سرنوشت ساز برای فارغ التحصیلان رشته های مهندسی اتس. برای قبولی در آزمون تلاش زیادی لازم است. از این موسسات با عنوان قبولی تضمینی در آزمون نظام مهندسی در حال خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
  • خبر/ تبدیل پلاستیک به سوخت جت در کمتر از یک ساعت
– محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن، فرآیند کاتالیزوری را برای تبدیل کارآمد پلی اتیلن به سوخت جت و روان کننده ها با ارزش بالا ابداع کردند.
  • نگاهی به بازار/قیمت جدید لوازم برقی ساختمان در بازار
    – قیمت انواع لوازم برقی ساختمان در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
    * گزارش/گلایه رئیس انجمن صنفی سیستم های تهویه مطبوع کشور از قاچاق هدفمند
    – مهدی بستانچی رئیس انجمن صنفی سیستم های تهویه مطبوع ایران در نشست خبری با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات امروز ما ناشی از ناکارآمدی مدیریتی در داخل کشور است، ادامه داد به عنوان مثال در سال گذشته بیش از هزار بخشنامه صادر شده است ما در برخی از روزها فقط چند بخش نامه گمرکی جدید داریم. 
  • گزارش/برآورد میزان خسارت ناشی از زلزله در کمتر از یک دقیقه 
– گروهی از محققان یکی از شرکتهای دانش بنیان سامانه ای را مبتنی بر اطلاعات مکانی برای پایش مخاطرات پیاده سازی کردند که قادر است در کمتر از یک دقیقه میزان آسیب های وارد شده ناشی از زلزله را برآورد کند و به گفته آنها این سامانه در فاز اول برای پایش زلزله راه اندازی شده است، ولی در فاز توسعه آن برای پایش سه مخاطره طبیعی درگر قابل کاربرد خواهد شد.
هفته نامه ۳۷۵ را از اینجا دانلود کنید
اصلاح قانون نظام مهندسیتبدیل پلاستیک به سوخت جتدرگذشت علی اصغر حاجی سقطیرئیس انجمن صنفی سیستم های تهویه مطبوعزرآورد میزان خسارت ناشی از زلزلهعلی اصغر جاجی سقطیقیمت جدید لوازم برقی ساختمانمهدی بستانچینگاهی به بازارهدف وجودی نظام مهندسیهفته نامه تاسیسات نیوزهفته نامه تاسیسات نیوز شماره 375چهارشنبه سوریگچت پوشیدنی با ریزآهنربا
Comments (0)
Add Comment