هشتمین دوره انتخابات، فرصتی برای انتخاب هیات رئیسه واقعی گروه تخصصی مکانیک

علی فرج زاده ها –کاندیدای منتخب گروه تغییر و تحول در هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی ساختمان استان تهران  کد انتخاباتی : ۴۱۶
تاسیسات نیوز: با وجود تجربه ای دیرین در ریاست سازمان نظام مهندسی استان قزوین، حضور در شورای مرکزی نظام مهندسی و … به طور قطع به یقین می توانم بگویم که گروه تخصصی مکانیک تا کنون فاقد هیات رئیسه به شکل واقعی بوده است و در واقع بسیار پایین تر ازحد انتظار گروه تخصصی مکانیک ظاهر شدند. در حالی که گروه تخصصی در رشته های مختلف می تواند نقش به سزایی در پیشبرد اهداف آن گروه و موفقیت مهندسان داشته باشد، اما گروه تخصصی مکانیک با ادله روشن و قابل پی گیری، هیچ نقش موثری در خصوص چالش ها و مشکلات نداشته اند و افرادی که بعداً به شکل رسمی دراین گروه حضور یافتند نیز فرصت انجام وظیفه نیافتند. از این رو می توان و باید از فرصت پیش آمده جهت حضور کاندیداهای فعال و هم پیمان در هشتمین دوره انتخابات در گروه تغییر و تحول بهره جست تا با انتخاب افراد برتر فرصت را تبدیل به عمل کرده و با انتخابی هوشمندانه سهم خود را ارائه کارنامه سه ساله این گروه افزایش دهیم .
بدیهی است حضور افرادی باکارنامه ضعیف یا افرادی با بهره گیری ازقدرت مافیا و پدرخوانده ها در گروه تخصصی مکانیک نه تنها برای مهندسان مکانیک مفید نیستند، بلکه رای اشتباه ما زنجیره ای خواهد بود که ما را بیشتر به این مافیا وصل می کند و از منافع محتمل برای گروه تخصصی مکانیک  دور می کند.
قطعاً ایجاد تغییر و تحول در سازمان نظام مهندسی و به ویژه گروه تخصصی مکانیک از ضروریاتی شمرده می شود که می تواند این گروه را به عنوان قلب صنعت ساختمان در راستای محقق کردن برنامه های خود یاری کند. بدیهی است مکمل بودن افراد حاضر در گروه تخصصی مکانیک شرط تحقق و پیشبرد برنامه های این گروه تخصصی محسوب می شود تا در سایه تعامل با یکدیگر در گروهی یکدست شاهد تغییر و تحول در زیرساخت ها و اصلاح قوانین متناقض بود.
در حقیقت برای احیاء گروه تخصصی مکانیک باید بسیار تلاش کرد تا از آنچه که تاکنون به آن عمل کرده است فاصله گرفت، ارسال سیگنال اعتمادی سازی از گروه تخصصی مکانیک به دیگر گروه های نظام مهندسی قطعاً باعث رشد و ارتقاء سطح عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران خواهد شد.
از این رو اعضاء نظام مهندسی باید با جدی گرفتن سهم خود در بهبود و اصلاح، با گزینش صحیح بر این باور باشند که انتخابات فرصتی برای امتحان رای دهندگان است تا بتواند حق خود در مباحث صنفی را به صورت عادلانه پی گیری کنند.
انتخاباتعلی فرج زاده هاهشتمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment