هر چه سریع تر و آسان تر لوله های خود را به هنگام کار برش دهید

به گزارش تاسیسات نیوز :اگر شما نیز با صنعت لوله و لوله کشی مرتبط هستید حتماً می دانید یکی از طاقت فرسا وزمان بر ترین قسمت های کار بریدن لوله ها است . عموماً برای فردی که این کار را انجام می دهد گذشته از رعایت مسائل ایمنی بسیار خطر ناک نیز می تواند باشد .


کمپانی EXACT محصولی جدید را معرفی نموده که با استفاده از آن می توانید هر چه سریع تر و آسان تر لوله های خود را به هنگام کار برش دهید .


همان گونه که می دانید سرعت ، امنیت ، اطمینان از انجام صحیح کار و قیمت ابزار همگی در جهت صرفه جویی و کاهش قیمت تمام شده کار قرار می گیرند . محصول EXACT Pipe cutter همه ی این ویژگی ها را در خود جای داده است و یک انتخاب ایده عال برای شما می باشد .

Exact pipe cutter می تواند انواع لوله ها را فارق از نوع جنس و ضخامت داخلی و خارجی ببرد . چه فولادی چه پلاستیکی چه نازک و چه قطور فرقی نمی کند در کوتاه ترین زمان و با کمترین خطر بهترین برش را در اختیارتان قرار می دهد .


این محصول به همراه 4 عدد پایه برای استفاده هنگام برش زیر لوله ها و یک کیف در اختیارتان قرار می گیرد و می تواند به یک جاروی مکشی نیز متصل گردد . و همه این ها در یک کیف جای می گیرد.

Comments (0)
Add Comment