هدف گذاری در سال 95

به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس علیمردان علایی در بازدید معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از خطوط تولیدی این شرکت با بیان اینکه دولت باید از صادرکنندگان حمایت بیشتری به عمل آورد خواستار تامین مواد اولیه و جلوگیری از ضرر و زیان آنها شد.






اولویت بخش صادرات صنعتی و تولیدات پیشرفته شرکت صنعتی شوفاژکار طی چند سال گذشته با وجود شرایط سخت تحریم ها به کشورهای اروپایی و همسایه پیوشته در حال افزایش بوده و نهایت در مرز 30 درصد تولیدات جریان داشته است.

 

 

 

 

 

این شرکت به عنوان یکی از مهمترین تولید کننده محصولات گرمایشی و تجهیزات موتورخانه های صنعتی و خانگی با برند شوفاژکار در خاورمیانه است و سابقه صادرات به کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، یونان، ترکیه، رومانی و حتی چین را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

 

علایی با اشاره به برنامه های این شرکت برای جذب سرمایه گذاری های خارجی و مشارکت با برندهای معتبر دنیا بعد از برجام اظهار امیدواری کرد که در این فضا و با رفع تحریم ها و توفیقات برجام شرکت شوفاژکار بتواند با دسترسی به پول های بلوکه شده این شرکت که در خارج کشور توقیف شده است از تنگنای مالی خارج شود.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت صنعتی شوفاژکار که با تولید 35 نوع محصولات مرتبط با سیستم حرارتی مرکزی و موتورخانه های صنعتی و خانگی متنوع ترین محصولات مورد نیاز تاسیساتی در سطح کشور و خاورمیانه را تولید و عرضه میکند از استقرار دائم در این مکان به شرط صدور مجوزهای جدید سازمان محیط زیست نیز خبر داد.

 

 

 

 

قابل ذکر است شرکت صنعتی شوفاژکار در راستای این اهداف، طرح توسعه بزرگی در شهرستان تاکستان قزوین و در زمینی به مساحت 300 هزار متر مربع را به مرحله اجرا درآورده که پیش رفت پروژه به مرز 70 درصد رسیده و در صورت تامین منابع مالی امید است که در سال 95 به بهره رسید.







انتهای خبر

برندتاسیساتصادرات
Comments (0)
Add Comment