نگاهی به بازار/ قیمت انواع پنکه در بازار

به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از لوازم مورد نیاز در فصل تابستان که به شدت کاربرد دارد، پنکه است. پنکه می تواند هوای محیط را عوض کند و یک خنکی مطلوب به شما دهد. مکان های بسیاری برای خرید پنکه وجود دارد که در کدام از این مکان ها، قیمت های خاص خود را دارند. اما با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه شدیم که بورس پنکه تهران، بازار صالح آباد است.
بازار صالح آباد، عمده فروشی بزرگی در پایتخت است که همه چیز در آنجا یافت می شود و همه این مکان را به عنوان بازار لوازم خانگی میشناسند. پس اگر قصد خرید یک پنکه خوب را دارید حتما سری به این بازار بزنید. با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع پنکه در بازار صالح آباد شدیم. قیمت پنکه های ایستاده در این بازار از یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان آغاز و تا ۷ میلیون تومان هم بالا می رود. اما اگر به دنبال پنکه هایی با قیمت و مدل های متفاوت هستید، می توانید سری به آگهی های موجود در فضای مجازی بزنید که ما در این گزارش سایت ها را بررسی کرده و قیمت تعدادی از آن ها را برای شما آورده ایم که در جدول زیر قابل مشاهده است.
انواع پنکه ایستاده
قیمت
پنکه ایستاده ۷۰ وات کنترل دار
۱،۷۹۰،۰۰۰
پنکه ایستاده ریموت دار
۱،۳۲۰،۰۰۰
پنکه ایستاده کنترلی همه کاره
۲،۳۰۰،۰۰۰
پنکه ایستاده آب پاش
۷،۲۰۰،۰۰۰
پنکه صنعتی دیواری
۶،۵۰۰،۰۰۰
پنکه ایستاده کنترلی
۲،۶۰۰،۰۰
پنکه ها انواع مختلف دارند و مدل رو میزی آن که سایز کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل است، این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این پنکه ها مدل مختلف دارند و قیمت های آن نیز تفاوت دارد. برای مثال یک پنکه رومیزی معمولی ۲۵۸ هزار تومان قیمت دارد. در جدول زیر می توانید قیمت انواع پنکه رومیزی را مشاهده کنید.
پنکه رومیزی
قیمت
پنکه رومیزی وارداتی درجه یک
۳،۸۰۰،۰۰۰
پنکه رومیزی ۳ حالته
۶۶۳،۰۰۰
پنکه رومیزی دمنده
۸۵۰،۰۰۰
پنکه رومیزی مه پاش
۹۲۰،۰۰۰
پنکه رومیزی شارژی کوچک
۲۳۹،۰۰۰
اگر قصد خرید یک پنکه خوب و با کیفیت را دارید، سری به بازار صالح آباد بزنید و بعد از آن اگر نتوانستید تصمیم درست بگیرید، می توانید از طریق سایت ها اقدام به خرید پنکه دلخواه خود کنید.
انواع پنکهقیمت انواع پنکهقیمت پنکه
Comments (0)
Add Comment