نمایشگاه در و پنجره برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران از تاریخ 29 دی ماه تا دوم بهمن 1392 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه در و پنجره تهران از تاریخ 29 دی ماه تا دوم بهمن 1392 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. فرهاد امینیان مدیر شرکت بازرگانی و نمایشگاهی تهران در گفتگو با خبرنگار شاسا گفت: مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه در و پنجره تهران معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه تولید،‌ بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت موضوع نمایشگاه مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ، مواد اولیه می باشد.

وی شناسایی و معرفی مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و تلاش در جهت جلب حمایت سازمانهای دولتی ذیربط از دست اندرکاران صنعت در و پنجره و ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینه های اشتغال زایی و کارآفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه را دیگر هدف نمایشگاه در و پنجره عنوان کرد.

امینیان آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی ، ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها و تبادل فکر ، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها را نیز از جمله برنامه های این نمایشگاه برشمرد.

مدیر نماشگاه درو پنجره همچنین از معرفی میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور و ایجاد آگاهی عمومی از میزان تأثیرگذاری این محصولات در بهینه سازی مصرف انرژی واصلاح الگوی مصرف خبر داد. امینیان در ادامه به خبرنگار شاسا گفت: فضای کلی نمایشگاه تحت پوشش آن حدود 39000 مترمربع است که نسبت به دوره قبلی آن حدود 30% رشد را نشان میدهد .

 پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment