نمایشگاه تهران فرصتی مغتنم برای حضور در صنعت نفت ایران است

یک کارشناس موسسه مطالعات انرژی اعلام کرد هجدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت های زیادی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، حسین یادگاری، درباره برگزاری هجدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت وگو با خبرنگار شانا گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش و ارائه توانمندیهای شرکت های داخلی، برقراری ارتباط با دیگر شرکت ها و پژوهش ها و پروژه های تحقیقاتی صنعت نفت برگزار خواهد شد.

 

این کارشناس ارشد با بیان این که هجدهمین نمایشگاه نفت و گاز تهران امسال نیز مانند سال های گذشته با حضور شرکت های داخلی و بین المللی برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه همچنین با هدف شناساندن بیشتر پیشرفت های صنعت نفت کشور برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه می تواند از لحاظ فضا و کیفیت با بزرگ ترین رویدادهای جهان برابری کند، ضمن آن که یکی از بزرگ ترین نمایشگاه ها در سطح کشور به شمار می رود.

 

سید محمد علی خطیبی طباطبایی، مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران و نماینده ایران در هیئت عامل اوپک نیز پیش تر با بیان این که نمایشگاه بین المللی نفت ایران یکی از بزرگ ترین رویدادهای نفتی در منطقه به شمار می آید، اعلام کرده بود: این نمایشگاه جزء معدود نمایشگاه های معتبر و مهم در حوزه انرژی و صنعت نفت در سطح دنیاست.

 

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران سال به سال جایگاه خود را در عرصه جهانی صنعت نفت وگاز ارتقا دهد.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ٢٩ فروردین تا اول اردیبهشت به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

 

Comments (0)
Add Comment