نمایشگاه تاسیسات

روح اله واصف

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۱۲5 میباشد.




همکاران عزیز سلام و خدا قوت

 

 

 

در این هفته دقیقاً از روز سه‌شنبه بیست و هفتم مهرماه بزرگ‌ترین رویداد تأسیساتی خاورمیانه آغاز می‌شود. نمایشگاه تأسیسات تهران که ازنظر سطح زیربنای نمایشگاه پس از صنعت نفت، غذا و ساختمان چهارمین نمایشگاه بزرگ ایران است.

 

 

 

شرکت‌های بسیاری با صرف ده‌ها و شاید صدها میلیون تومان در این رویداد شرکت می‌کنند و سعی می‌کنند تولیدات خود را در معرض نمایش قرار دهند. البته توان علمی آن‌ها نیز باید به‌خوبی نمایش داده شود. لذا مدیران فنی نیز در کنار مدیران فروش شرکت می‌کنند تا هیچ سؤالی بی‌جواب نمایند.

 

 

 

 

چه بسیار سازندگانی که با تولیدکنندگان آشنا می‌شوند و چه بسیار تجاری که با حضور در این نمایشگاه با زیروبم این صنعت آشنا می‌شوند و شاید سال بعد خود با غرفه‌ای در این نمایشگاه، نمایندگی محصولی خارجی را یدک می‌کشند.

 

 

 

اما مهندسان سعی می‌کنند با محصولات جدید ایرانی و خارجی آشنا شوند و از ویژگی خاص آن‌ها مطلع.

 

 

 

لازم است توجه کنیم که چنین گردهمایی بزرگی از تولیدکنندگان و شرکت‌های خدماتی هیچ‌گاه تکرار نمی‌شود. پس آن را قدر بدانیم. وقت مفید خود را با امور بیهوده هدر ندهیم و با جمله تکراری «چیز جدیدی نداشت» خود را گول نزنیم.

 

 

 

 

این آوردگاه بزرگ را از دست ندهید. مواظب باشید که نمایشگاه امسال از ساعت 10 صبح تا 18 برقرار است. این تفکر که شاید به خاطر مشکل ترافیک بوده است بار بسیار بزرگ برقی به شبکه تحمیل خواهد کرد. هرچند که عدد عجیب هزینه برق از همه غرفه داران اخذشده است و این یعنی سال بعد پول آب و دو سال دیگر پول هوا را هم در قبض‌ها خواهیم دید!


در فرصتی دیگر به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

کلاس مجازی جدیدی با موضوع سیستم‌های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و با عنوان «جادوگر حرفه‌ای!» در نمایشگاه رونمایی خواهد شد که یکی از کلاس‌های بسیار پرطرفدار من در آکادمی بوده است. امیدوارم از آن لذت ببرید.

 

 

 

 

از دیدار شما در نمایشگاه لذت می‌بریم. از غرفه تأسیسات نیوز بازدید کنید.تأسیسات نیوز مانند سال‌های قبل تنها حامی رسانه‌ای نمایشگاه در محیط مجازی است.

 

 

 

 

تا بعد!







انتهای خبر

تاسیساتنشریهنمایشگاهیادداشت
Comments (0)
Add Comment