نمایشگاه انرژی ایران در مشهد برگزار می شود

مدیر برگزاری نمایشگاه های انرژی ایران گفت: 12 تیر ماه، نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب و هشتمین نمایشگاه صنعت برق ایران با حضور شرکت های داخلی و خارجی در مشهد برگزار می شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  عباسعلی خاکسار با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های انرژی ایران در مشهد اظهار کرد: نهمین نمایشگاه صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ایران از 12 تا 15 تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این نمایشگاه 48 غرفه در قالب تعداد شرکت‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مدیریت برگزاری نمایشگاه‌های آرسا به حضور تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها استان‌های خراسان‌رضوی، تهران، قزوین، اصفهان، مازندران، البرز، فارس، خراسان‌شمالی، آذربایجان‌غربی و شرقی شرکت می‌کنند.

 

وی افزود: این نمایشگاه در مساحت بیش از 3 هزار متر مربع و در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

 

خاکسار با اشاره به زمینه فعالیت این شرکت‌ها اظهار کرد: زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب ایران در مشهد مقدس، لوله و اتصالات، دستگاه‌های جوش، لوله‌های پلی اتیلن، کنتور آب، تجهیزات تصفیه آب، پمپ‌های شناور و کابل‌های لاستیکی و دستگاه‌های تصفیه آب است.

 

وی با اشاره به جزئیات برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، فاضلاب و صنایع وابسته ایران در مشهد مقدس، گفت: هشتمین نمایشگاه برق ایران در مشهد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی و انوری نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان هئیت‌های تجاری از کشور افغانستان و متخصصان داخلی و خارجی است.

 

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مدیریت برگزاری نمایشگاه‌های آرسا افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز، کرج، یزد، کرمان، تبریز، مازندران و البرز شرکت می‌کنند.

 

خاکسار افزود: سیستم‌های روشنایی، کلید و پریز، سیم و کابل، ژنراتور و ترانسفورماتور، تابلو برق، برق صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، مخابرات، رله‌های حفاظتی، تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق، باطری‌های خورشیدی و کنتور زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

 

وی یادآور شد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در مشهد مقدس به صورت همزمان 12 تیرماه امسال با حضور مسئولان استانی و جمعی از نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود.

پایان پیام/

 

 

 

Comments (0)
Add Comment